Εισάγετε λέξη/όρο:
Υστερούντες & ημι-υστερούντες βραχίονες (Trailing-arms & Semi-trailing arms)
Στην διάταξη αυτή, οι τροχοί είναι συνδεδεμένοι στο άκρο ενός απλού αρθρωτού βραχίονα, ο οποίος θα μπορεί να ανεβοκατεβαίνει περιστρεφόμενος γύρω από το άλλο άκρο, που συνδέεται με μία εγκάρσια άρθρωση με το αυτοκίνητο.
Όταν ο άξονας περιστροφής των βραχιόνων είναι κάθετος προς τη διεύθυνση κίνησης του οχήματος, δηλαδή προς τον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου, τότε οι βραχίονες ονομάζονται διαμήκεις βραχίονες και μπορεί να είναι «οδηγοί» (leading arm suspension) ή «υστερούντες» (trailing arm suspension), αναλόγως με το αν ο τροχός ωθείται ή σύρεται από τον βραχίονα αντίστοιχα.
Όταν ο άξονας περιστροφής των βραχιόνων βρίσκεται υπό οποιαδήποτε άλλη γωνία ως προς τη διεύθυνση κίνησης του αυτοκινήτου, δηλαδή ως προς τον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου, τότε οι βραχίονες ονομάζονται “ημι-υστερούντες”.
Σύστημα ανεξάρτητης πίσω ανάρτησης, στο οποίο ο κάθε τροχός ελέγχεται από ένα βραχίονα σε σχήμα τριγώνου. Η κορυφή του τριγωνικού βραχίονα αρθρώνεται στην πλήμνη του τροχού και άλλες δύο στο πλαίσιο. O άξονας που ενώνει τα δύο σημεία άρθρωσης βρίσκεται υπό γωνία σε σχέση και με το διαμήκη και με τον εγκάρσιο άξονα του αυτοκινήτου. Οι ημιυστερούντες χρησιμοποιούνταν κυρίως σε πισωκίνητα αυτοκίνητα λόγω της αξιόπιστης και φτηνής κατασκευής τους, συνήθως σε συνδυασμό με υποπλαίσιο, αλλά δεν έχουν τόσο μεγάλη δυνατότητα στο έλεγχο των γωνιών κάμπερ και σύγκλισης.
Πηγή: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%84%CE%BF%CF%85 & https://www.caroto.gr/2009/02/13/%ce%b7%ce%bc%ce%b9%cf%85%cf%83%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%bf%cf%8d%ce%bd%cf%84%ce%b5%cf%82-%ce%b2%cf%81%ce%b1%cf%87%ce%af%ce%bf%ce%bd%ce%b5%cf%82/