
Η πρώτη γενιά CR-V ήταν το πρώτο όχημα που σχεδιάστικε εξ αρχής από αυτήν. Το CR-V κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία μόνο στις αντιπροσωπείες της Honda Verno και θεωρήθηκε ως πολυτελές όχημα στην Ιαπωνία λόγω των διαστάσεων εξωτερικού πλάτους που υπερβαίνουν τους κανονισμούς διάστασης της ιαπωνικής κυβέρνησης. Για την αγορά της Βόρειας Αμερικής, προβλήθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Σικάγου του 1996 και κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 1997.

Το γιαπωνέζικο μοντέλο αποτελεί τον σπουδαιότερο αντίπαλο για το Toyota Rav4. Πεντάθυρο με πλούσιους χώρους, δυνατό κινητήρα, καλή ποιότητα, το CR-V είναι εκπρόσωπος της σχολής αυτοκινήτων που έχουν φτιαχτεί για λάιτ περιπέτειες.

Το CR-V διαθέτει ηλεκτρονική εμπλοκή της τετρακίνησης (σε κανονικές καταστάσεις η κίνηση είναι μόνο στους εμπρός τροχούς), γεγονός που δεν του δίνει ικανοποιητικές δυνατότητες σε κακοτράχαλα εδάφη. Πρόκειται όμως για ένα ιδιαίτερα αξιόπιστο και καλοσχεδιασμένο μοντέλο. Η Honda είχε προχωρήσει στην αναβάθμιση του κινητήρα που κινεί το CR-V, η απόδοση του οποίου έφτανε πλέον τους 147 ίππους και ήταν από τους δυνατότερους της κατηγορίας. Παράλληλα ήταν βελτιωμένες και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.997 |
Ισχύς (PS) | 147 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 174 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 10,5 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 12,6 |
Αριθμός θυρών | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 29.259 |
Τιμή σε δραχμές | 9.970.00 |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Δύσκολα το αγοράζεις με αυτά τα κυβικά.
Πηγή: Auto Νέα, Τεύχος 402