
Το αρχικό Chevrolet TrailΒlazer ήταν ένα μεσαίο SUV αυτοκίνητο, που παρήχθη από την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Chevrolet, από τον Ιανουάριο του 2001 και αντικατέστησε το Chevrolet Blazer. Το όνομα TrailBlazer εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1999, ως ένα πακέτο αισθητικής αναβάθμισης του Chevrolet Blazer.

Το αμάξωμα του Chevrolet TrailBlazer ήταν τύπου σκάλας, κοινώς «χτιστό» πάνω σε πλατφόρμα. Στα πλαίσια της πολιτικής του ομίλου της General Motors, το TrailΒlazer μοιραζόταν το ίδιο σασί, τους ίδιους κινητήρες και πολλά στοιχεία στο σαλόνι με αρκετά άλλα μοντέλα από άλλες ομόσταυλες μάρκες, και συγκεκριμένα με τα αμερικανικά GMC Envoy, Buick Rainier και δεύτερης γενιάς Oldsmobile Bravada, με το σουηδικό Saab 9-7X και με το ιαπωνικό Isuzu Ascender. Ένα πλεονέκτημα, ωστόσο, αποκλειστικά του Chevrolet TrailBlazer και του GMC Envoy, ήταν η διαθεσιμότητα μίας 7-θέσιας έκδοσης, με 3 σειρές καθισμάτων, από το 2002.

Στις πλέον σημαντικές εξελίξεις του πρόσφατου μέλλοντος της νέας εκτός δρόμου πρότασης της Chevrolet, του Trailblazer, συγκαταλέγεται η δημιουργία ενός ολοκαίνουργιου εξακύλινδρου σε σειρά κινητήρα, ο οποίος διαθέτει δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής και κατασκευάζεται ολοκληρωτικά από κράματα αλουμινίου. Μια δεύτερη πρόταση αποτελεί ο Vortec 4,8 λίτρων.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 4.157 |
Ισχύς (PS) | 201 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 190 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 9,0 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 12,7 |
Αριθμός θυρών | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 56.000 |
Τιμή σε δραχμές | 19.082.000 |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Ένα αμερικάνικο SUV με ευρωπαϊκό προσανατολισμό.
Πηγή: Auto Katalog 2003