Έρχεται από τη Σουηδία και μεταφέρει την τεχνογνωσία της γνωστής φίρμας στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της ασφάλειας. Ουσιαστικά απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα γρήγορο όχημα με καλή οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο και αρκετές ικανότητες στο χώμα.
Κατά την εισαγωγή του, η δεύτερη γενιά V70 XC έλαβε μια σημαντική αναβάθμιση. Διαθέτει καλύτερη απόσταση από το έδαφος 210 mm χάρη στην ανυψωμένη ανάρτηση, διαφορετικό αμάξωμα με άβαφους προφυλακτήρες και προεκτάσεις στα φτερά και AWD ως στάνταρ. Μια εσωτερική χειρολαβή για τον συνοδηγό εγκαταστάθηκε μόνο σε αυτό το μοντέλο. Οι επιλογές κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων ήταν περιορισμένες. Μόνο το turbo χαμηλής πίεσης 2.5L ή ο κινητήρας D5 με είτε 5-τάχυτο χειροκίνητο είτε αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων ήταν διαθέσιμα. Δεν προσφέρθηκε έκδοση ντίζελ για τη Βόρεια Αμερική.
Το 2003 το μοντέλο μετονομάστηκε σε XC70, σύμφωνα με το νεοσύστατο XC90 της Volvo.
Για την χωμάτινη δραστηριότητά του, φροντίζουν το σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρονικό υδραυλικό συμπλέκτη της Haldex, οι βελτιωμένες αναρτήσεις και το μεγάλο ύψος από το έδαφος. Κινητήρας 2.500 κ.εκ. 210 ίπποι. Από 49.900 ευρώ. Απαιτούνται καλύτερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.431 | 2.521 | 2.401 (D) | 2.401 (D) |
Ισχύς (PS) | 200 | 210 | 163 | 185 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 210 | 210 | 200 | 210 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 8,6 | 8,5 | 10,5 | 9,5 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 10,5 | 10,4 | 7,6 | 7,6 |
Αριθμός θυρών | 5 | 5 | 5 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 | 5 | 5 | 5 |
Τιμή σε ευρώ | – | 49.900 | – | – |
Τιμή σε δραχμές | – | 17.003.425 | – | – |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Το V-70 σε πιο ψηλή έκδοση, απέκτησε όνομα.
Πηγή: “Ε”, τεύχος 667