
Το δημοφιλέστερο, εδώ και πολλά χρόνια, εκτός δρόμου μοντέλο της ελληνικής αγοράς. Και όχι άδικα, αφού προσφέρεται σε μία μεγάλη γκάμα από πλευράς αμαξώματος (τρίθυρο ανοιχτό ή κλειστό, πεντάθυρο). Είναι από τα μοντέλα που έβαλαν τη σφραγίδα τους στην κατηγορία των οχημάτων ελεύθερου χρόνου.

Με κίνηση στους πίσω τροχούς και κατ’ επιλογή τετρακίνηση. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή και η μεταπωλιτική αξία του αυτοκινήτου παραμένει σε υψηλά επίπεδα.

Το γιαπωνέζικο αυτοκίνητο παραμένει πάντα ψηλά στην εκτίμηση των υποψηφίων αγοραστών, αφού η εμφάνιση του είναι διαχρονική και καταφέρνει να ικανοποιεί και τα γούστα και των πιο απαιτητικών
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.590 | 1.995 |
Ισχύς (PS) | 96 | 132 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 140 | 160 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 13,0 | 12,7 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 9,9 | 9,7 |
Αριθμός θυρών | 3 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 4 | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 17.162 | – |
Τιμή σε δραχμές | 5.848.000 | – |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Όχημα που κράτησε άξια την παράδοση της εταιρίας στα 4×4.
Πηγή: Auto Νέα, Τεύχος 402