Το Suzuki X-90 είναι τετρακίνητο, δίθυρο SUV που κατασκευάστηκε και κυκλοφόρησε από την Suzuki το 1995-1997. Αδερφάκι με το Suzuki Vitara, το X-90 παρουσίασε αφαιρούμενη οροφή σε σχήμα “Τ”. Αντικαθιστώντας τα Samurai στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, η Suzuki άρχισε να εμπορεύεται το X-90 στην Ιαπωνία μέχρι το τέλος του 1995 και στις δυτικές αγορές τον Απρίλιο του 1996.
Το X-90 χρησιμοποίησε έναν κινητήρα 1,6 L 16v I4 που παρήγαγε 95 ίππους (71 kW) και ήταν διαθέσιμος με κίνηση στους τέσσερεις τροχούς, καθώς και με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Το X-90 διαθέτει διπλούς αερόσακους, ABS, προαιρετικό κλιματισμό.
Για ανάρτηση χρησιμοποίησε γόνατα MacPherson και σπειροειδή ελατήρια στο μπροστινό μέρος και σπειροειδή ελατήρια με ψαλίδι και πίσω συνδέσμους στο πίσω μέρος. Ένας εφεδρικός τροχός εξοικονόμησης χώρου αποθηκεύεται πίσω και ο χώρος πίσω από τα δύο καθίσματα προσφέρει επιπλέον χώρο αποσκευών. Το X-90 έκανε το ντεμπούτο του ως πρωτότυπο αυτοκίνητο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο του 1993.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.590 |
Ισχύς (PS) | 97 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 150 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 13,3 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 7,8 |
Αριθμός θυρών | 2 |
Αριθμός θέσεων | 2 |
Τιμή σε ευρώ | – |
Τιμή σε δραχμές | – |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Στην Ελλάδα το είδαμε, μάλλον, μόνο σε διαφημιστικά αυτοκίνητα.
Πηγή: Tripassion Motor Τεύχος 07