![](https://hellas4x4.gr/wp-content/uploads/2020/04/x90i.jpg)
Το Suzuki X-90 είναι τετρακίνητο, δίθυρο SUV που κατασκευάστηκε και κυκλοφόρησε από την Suzuki το 1995-1997. Αδερφάκι με το Suzuki Vitara, το X-90 παρουσίασε αφαιρούμενη οροφή σε σχήμα “Τ”. Αντικαθιστώντας τα Samurai στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, η Suzuki άρχισε να εμπορεύεται το X-90 στην Ιαπωνία μέχρι το τέλος του 1995 και στις δυτικές αγορές τον Απρίλιο του 1996.
![](https://hellas4x4.gr/wp-content/uploads/2020/04/x90ii.jpg)
Το X-90 χρησιμοποίησε έναν κινητήρα 1,6 L 16v I4 που παρήγαγε 95 ίππους (71 kW) και ήταν διαθέσιμος με κίνηση στους τέσσερεις τροχούς, καθώς και με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Το X-90 διαθέτει διπλούς αερόσακους, ABS, προαιρετικό κλιματισμό.
![](https://hellas4x4.gr/wp-content/uploads/2020/04/x90iii.jpg)
Για ανάρτηση χρησιμοποίησε γόνατα MacPherson και σπειροειδή ελατήρια στο μπροστινό μέρος και σπειροειδή ελατήρια με ψαλίδι και πίσω συνδέσμους στο πίσω μέρος. Ένας εφεδρικός τροχός εξοικονόμησης χώρου αποθηκεύεται πίσω και ο χώρος πίσω από τα δύο καθίσματα προσφέρει επιπλέον χώρο αποσκευών. Το X-90 έκανε το ντεμπούτο του ως πρωτότυπο αυτοκίνητο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο του 1993.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.590 |
Ισχύς (PS) | 97 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 150 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 13,3 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 7,8 |
Αριθμός θυρών | 2 |
Αριθμός θέσεων | 2 |
Τιμή σε ευρώ | – |
Τιμή σε δραχμές | – |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Στην Ελλάδα το είδαμε, μάλλον, μόνο σε διαφημιστικά αυτοκίνητα.
Πηγή: Tripassion Motor Τεύχος 07