Ssang Yong – Actyon Sports

Η SsangYong είναι μία μάρκα που δεν απολαμβάνει την αναγνώριση που θα έπρεπε από το κοινό και αυτό σημαίνει πως πρέπει να προσπαθήσει πολύ για να πείσει τον υποψήφιο αγοραστή και το τετρακίνητο Actyon Sports είναι παραπάνω από πειστική πρόταση στην κατηγορία των διπλοκάμπινων pickup. Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς αφού έχει να τα βάλει με θηρία, που έχουν πολλά χρόνια πείρας στη συγκεκριμένη κατηγορία. Μία έκδοση η οποία πραγματικά μας άφησε άφωνους με τον διττό χαρακτήρα της καθώς από τη θέση του οδηγού ξεχνάς πως πρόκειται για αυτοκίνητο με καρότσα. Κάτι που θυμάσαι μόνο όταν βγεις έξω από την καμπίνα και απολαύσεις την ευκολία φόρτωσης που σου δίνει η ύπαρξη της καρότσας. Το SsangYong Actyon Sports το αδικείς αν το κατηγοριοποιήσεις στα… αγροτικά, καθώς δεν μιλάμε για ένα επαγγελματικό εργαλείο αλλά περισσότερο για ένα όχημα ελευθέρου χρόνου, το οποίο θα καλύψει τις δραστηριότητές σου σε extreme sports και άλλα hobbies που απαιτούν ιδιαίτερο εξοπλισμό.

Μπορείς να πεις πολλά για την εμφάνιση του μοντέλου της SsangYong αλλά όπως και να έχει πρέπει να παραδεχτείς πως απέχει δραματικά από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο στην κατηγορία του. Εξάλλου αν για κάτι ξέρουμε την κορεάτικη μάρκα είναι για τα εκτός δρόμου οχήματά της και τα ριζοσπαστικά σχέδιά της. Την ίδια λογική λοιπόν ακολούθησε και εδώ, στο δεύτερης γενιάς Actyon Sports. Και δεν θα πρέπει να σας μπερδεύει το Sports στην ονομασία του μοντέλου, καθώς δεν αντανακλά κάποια δυναμική οδική συμπεριφορά, αλλά αναφέρεται στο δυναμικό τρόπο ζωής του ιδιοκτήτη που θα το αγοράσει. Μετά την εμφάνιση, το δεύτερο μήνυμα πως δεν πρόκειται για ένα παραδοσιακό διπλοκάμπινο pickup, το Actyon Sports στο στέλνει από το εσωτερικό του. Το πλαστικά σε πείθουν με τη συναρμολόγησή τους για την ανθεκτικότητά τους, ενώ η συναρμογή τους και το φινίρισμα δεν παρουσιάζει ατέλειες.

Το τρίτο μήνυμα πως «είμαι διαφορετικό από τα άλλα, δεν είμαι αγροτικό» το SsangYong Actyon Sports στο στέλνει μόλις κάνεις μερικά χιλιόμετρα μαζί του. Πρώτο χαρακτηριστικό που παρατηρείς είναι η καλορυθμισμένη ανάρτησή του η οποία φιλτράρει αποτελεσματικά τους κραδασμούς και χαρίζει ποιοτική κύλιση. Όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν αντιλαμβάνεσαι πως έχεις να κάνεις με μία ποιοτική κατασκευή καθώς απουσιάζουν αεροδυναμικοί θόρυβοι και θόρυβος κύλισης. Έχοντας γνωρίσει έναν… ασφάλτινο προσανατολισμό, μόλις βγεις εκτός δρόμου απορείς με τις πολύ καλές ικανότητές του. Η τετρακίνησή του επιλέγεται από ειδικό περιστροφικό κουμπί στο ταμπλό και έχει δυνατότητα κλειδώματος και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (188 χλστ. εμπρός και 212 χλστ. πίσω) το καθιστούν ικανό να περνά ψηλά εμπόδια (γωνία προσέγγισης 25 μοίρες, γωνία φυγής 25 μοίρες, γωνία ράμπας 20 μοίρες).

Κυβισμός (κ.εκ.)2.157 (D)
Ισχύς (PS)178
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)174
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)7,6
Αριθμός θυρών4
Αριθμός θέσεων5
Τιμή σε ευρώ26.460
Τιμή σε δραχμές9.016.245

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Σε άλλες χώρες υπάρχει και σε πισωκίνητο.

Πηγή: https://www.autogreeknews.gr/ssangyong-dokimes/11392-dokimi-ssangyong-actyon-sports-2-0-diesel-4wd