Isuzu – Trooper II

Ακόμη ένα γιαπωνέζικο μοντέλο που απευθύνεται σε αγοραστές υψηλού (οικονομικά) επιπέδου. Διατίθεται σε τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα. Και στις δύο εκδόσεις οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τους επιβάτες. Καλή ποιότητα κατασκευής, μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου, σωστή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες και δυνατός κινητήρας συμπληρώνουν την εικόνα του αυτοκινήτου που προσφέρεται για περιπέτειες σε σκληροτράχαλα βουνά.

Το 1991, η Isuzu επανασχεδιάζει πλήρως το Trooper για να συμβαδίζει με τις αλλαγές στην αγορά SUV, καθιστώντας το μεγαλύτερο, πιο ισχυρό και πιο πολυτελές. Αυτά τα οχήματα των 1,885 kg χρησιμοποίησαν βενζινοκινητήρα 3,2 L 177 PS (SOHC) ή έκδοση 3,2 λίτρων διπλού overhead cam (DOHC) με 193 PS. Ένας κινητήρας SOHC 3,2 λίτρων που παράγει 193 PS κυκλοφόρησε το 1996, αντικαθιστώντας τον προηγούμενο κινητήρα DOHC σε επιλεγμένες εξαγωγικές αγορές. Τα περισσότερα μοντέλα χρησιμοποίησαν ακόμη ένα σύστημα τετρακίνησης μερικής εμπλοκής, το οποίο απαιτούσε το σταμάτημα του οχήματος για εμπλοκή και απεμπλοκή του μπροστινού άξονα. Ξεκινώντας από το μοντέλο του 1996, ορισμένα Trooper ήρθαν με ένα σύστημα εμπλοκής “shift-on-the-fly”.

Το Isuzu Trooper είναι ένα μοντέλο εκτός δρόμου με τεράστιο μπακ ράουντ, αν και τελευταία άρχισε να διατίθεται στην ελληνική αγορά. Πάντως η ακριβή τιμή του το φέρνει σε μειονεκτική θέση με τον ανταγωνισμό κυρίως των Toyota Land Cruiser αλλά και των Mitsubisi Pajero.

Κινητήρας – επιδόσεις.
Χώροι.
Εξοπλισμός.
Συμπεριφορά εκτός δρόμου.

Τιμή αγοράς.
Μέτριο επίπεδο άνεσης.
Κατανάλωση.

Κυβισμός (κ.εκ.)3.4942.999 (D)
Ισχύς (PS)214159
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)180160
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)9,616,5
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)13,710,5
Αριθμός θυρών55
Αριθμός θέσεων7 7
Τιμή σε ευρώ59.000
Τιμή σε δραχμές20.104.000

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Δεν είναι σίγουρα για βόλτες στο κέντρο!

Πηγή: Auto Νέα, Τεύχος 402