Ακόμα ένα εργαλείο, πολυτελείας είναι η αλήθεια, για τους λάτρεις της περιπέτειας. Μόνο που η Nissan το εφοδιάζει αποκλειστικά με κινητήρα τούρμπο ντίζελ, και είναι γνωστή η… αλλεργία που υπάρχει στην Ελλάδα με τους πετρελαιοκινητήρες. Το Patrol έχει μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου, ενώ στην άσφαλτο συμπεριφέρεται σαν ένα ασφαλές επιβατικό, προσφέροντας ανέσεις που ασφαλώς θα ζήλευαν μοντέλα αντίστοιχης τιμής.
Τα μοντέλα Patrol εμφανίστηκαν για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 1997, διατίθενται σε βενζίνη 4,5 και 4,8 λίτρων, turbo diesel 2,8-, 3,0- και 4,2 λίτρων και intercooler turbo diesel 4,2 λίτρων. Οι εναλλακτικοί κωδικοί μοντέλων GR και GU εφαρμόστηκαν σε μοντέλα αριστερά και δεξιά, αντίστοιχα.
Το Patrol διατίθεται σε εκδόσεις με τρεις ή πέντε πόρτες. Και στις δύο εκδόσεις οι χώροι είναι καλοί , πλούσιοι, όπως γίνεται κατανοητό, στην μακριά. Ο κινητήρας ανήκει στα ισχυρά σημεία του αυτοκινήτου που όσοι θέλουν να το αποκτήσουν θα πρέπει να γνωρίζουν ότι τα ντίζελ δεν κυκλοφορούν στην Αττική και Θεσσαλονίκη.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 4.479 | 4.759 | 2.825 (D) | 2.953 (D) | 4.169 (D) | 4.169 (D) |
Ισχύς (PS) | 197 | 251 | 130 | 158 | 124 | 155 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 170 | 190 | 155 | 160 | 140 | 161 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 12,8 (13,8) | 10,1 (10,8) | 18,4 | 15,4 | 22,5 | 16,0 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 15,9 (16,4) | 17,4 (18,2) | 11,2 | 10,8 | 11,8 | 12,5 |
Αριθμός θυρών | 3 (5) | 3 (5) | 5 | 5 | 5 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 (7) | 5 (7) | 7 | 7 | 7 | 7 |
Τιμή σε ευρώ | – | – | – | 54.740 | – | – |
Τιμή σε δραχμές | – | – | – | 18.653.000 | – | – |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Κρίμα να είναι μόνο σε πετρέλαιο.
Πηγή: Auto Νέα, Τεύχος 402