Nissan – Patrol (GR) V

Ακόμα ένα εργαλείο, πολυτελείας είναι η αλήθεια, για τους λάτρεις της περιπέτειας. Μόνο που η Nissan το εφοδιάζει αποκλειστικά με κινητήρα τούρμπο ντίζελ, και είναι γνωστή η… αλλεργία που υπάρχει στην Ελλάδα με τους πετρελαιοκινητήρες. Το Patrol έχει μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου, ενώ στην άσφαλτο συμπεριφέρεται σαν ένα ασφαλές επιβατικό, προσφέροντας ανέσεις που ασφαλώς θα ζήλευαν μοντέλα αντίστοιχης τιμής.

Τα μοντέλα Patrol εμφανίστηκαν για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 1997, διατίθενται σε βενζίνη 4,5 και 4,8 λίτρων, turbo diesel 2,8-, 3,0- και 4,2 λίτρων και intercooler turbo diesel 4,2 λίτρων. Οι εναλλακτικοί κωδικοί μοντέλων GR και GU εφαρμόστηκαν σε μοντέλα αριστερά και δεξιά, αντίστοιχα.

Το Patrol διατίθεται σε εκδόσεις με τρεις ή πέντε πόρτες. Και στις δύο εκδόσεις οι χώροι είναι καλοί , πλούσιοι, όπως γίνεται κατανοητό, στην μακριά. Ο κινητήρας ανήκει στα ισχυρά σημεία του αυτοκινήτου που όσοι θέλουν να το αποκτήσουν θα πρέπει να γνωρίζουν ότι τα ντίζελ δεν κυκλοφορούν στην Αττική και Θεσσαλονίκη.

Τεράστιες δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου.
Ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα.
Χώροι.
Δυνατός κινητήρας.

Αποκλειστικά πετρελαιοκίνητο.
Κόστος συντήρησης.

Κυβισμός (κ.εκ.)4.4794.7592.825 (D)2.953 (D)4.169 (D)4.169 (D)
Ισχύς (PS)197251130158124155
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)170190155160140161
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)12,8 (13,8)10,1 (10,8)18,415,4 22,516,0
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)15,9 (16,4)17,4 (18,2)11,210,811,812,5
Αριθμός θυρών3 (5)3 (5)5555
Αριθμός θέσεων5 (7) 5 (7)7777
Τιμή σε ευρώ 54.740
Τιμή σε δραχμές 18.653.000

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Κρίμα να είναι μόνο σε πετρέλαιο.

Πηγή: Auto Νέα, Τεύχος 402