Με το Forester η Subaru δημιούργησε μια κατηγορία νέων οχημάτων. Αυτή των οχημάτων ελεύθερου χρόνου, δηλαδή πρόκειται για στέισον βάγκον με πλούσιους χώρους, και μόνιμη τετρακίνηση. Το Forester είναι ένα στέισον βάγκον με τεράστιους χώρους, με κινητήρες 2,0 λίτρων (ατμοσφαιρικός με 125 ίππους και τούρμπο με 177) και πολλές δυνατότητες εκτός δρόμου. Στο χώμα το Forester κινείται με άνεση.
Η ποιότητα του αυτοκινήτου βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ στους τομείς της ασφάλειας και άνεσης δεν έχει ψεγάδια. Στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι κάτι παραπάνω από προβλέψιμο, ενώ σαφώς πιο καλή η έκδοση τούρμπο με την περίσσεια δύναμη του κινητήρα.
Τα αυτόματα κιβώτια που χρησιμοποιούνται σε οχήματα εξοπλισμένα με AWD θα στέλνουν κανονικά το 60% της ροπής του κινητήρα στους εμπρός τροχούς και το 40% στους πίσω τροχούς, χρησιμοποιώντας έναν ελεγχόμενο από υπολογιστή, συνεχώς μεταβλητό συμπλέκτη, πολλαπλών πλακών. Όταν το κιβώτιο ταχυτήτων ανιχνεύει μια διαφορά ταχύτητας μεταξύ του σετ εμπρός και πίσω άξονα, το κιβώτιο ταχυτήτων στέλνει σταδιακά ισχύ στους πίσω τροχούς. Υπό συνθήκες ολίσθησης μπορεί να επιτύχει ίση διάσπαση στις ταχύτητες του μπροστινού και του πίσω άξονα.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.994 | 1.994 |
Ισχύς (PS) | 125 | 177 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 185 | 205 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 10,5 | 8,1 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 8,5 | 9,8 |
Αριθμός θυρών | 5 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 31.500 | 41.800 |
Τιμή σε δραχμές | 10.734.000 | 14.243.000 |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Για “στρωμένους” χωματόδρομους.
Πηγή: Auto Νέα, Τεύχος 402