
Μοντέλο ελεύθερου χρόνου, ουσιαστικά, το οποίο παρουσιάζεται και σε πεντάθυρη έκδοση. Πρόκειται για μοντέλο με πολλά προσόντα, το οποίο σχεδιάστηκε από τον Πινινφαρίνα και κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις που διαθέτει ο Ιταλός σχεδιαστής στην Ιταλία. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα ενώ οι χώροι είναι ικανοποιητικοί στην πεντάθυρη έκδοση. Το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται ουδέτερα σε όλες τις συνθήκες, είναι καλό στην άσφαλτο και παράλληλα δεν απογοητεύει όσους θελήσουν να ξανοιχτούν σε περιπέτειες στο χώμα. Αποτελεί καλή λύση για τους φαν της εταιρίας αλλά και των αυτοκινήτων αυτού του χαρακτήρα.

Οι διαφορές μεταξύ της 2λιτρης έκδοσης του Pinin και της νέας περισσότερο προσιτής έκδοσης των 1,8 λίτρων είναι ουσιαστικές και έχουν αποκλειστικό στόχο τη συρρίκνωση του κόστους απόκτησης. Ωστόσο, χωρίς να είμαστε μπροστά σε μια εντυπωσιακά μειωμένη τιμή (και μειωμένο τεκμήριο), παρατηρούμε πως “θυσιάστηκαν” αρκετά από τα στοιχεία που καθιστούσαν την 2λιτρη έκδοση ικανή, ολοκληρωμένη και κυρίως τεχνολογικά προηγμένη.
Στη θέση του σύγχρονου, με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού βενζίνης (GDI) 2λιτρου κινητήρα συναντάμε ένα νέο “συμβατικό” μηχανικό σύνολο 1,8 λίτρων, ενώ το εξαιρετικό σε λειτουργία και δυνατότητες σύστημα -κατ’ επιλογήν- τετρακίνησης SS4-i έχει αντικατασταθεί από ένα μόνιμο σύστημα που κατανέμει τη ροπή στους δύο άξονες σε ποσοστό 50:50. Οι διαφοροποιήσεις αυτές μείωσαν τις αναρριχητικές δυνατότητες του μοντέλου, χωρίς να το κάνουν περισσότερο πολιτισμένο, όσο θα έπρεπε τουλάχιστον προκειμένου να το φέρουν σε απόλυτη αρμονία με την τοποθέτηση που θέλει να πετύχει η εταιρεία στην αγορά. Τοποθέτηση που μιλάει για ένα όχημα πόλης, με άνετο χαρακτήρα στην άσφαλτο και αρκετές εκτός δρόμου ικανότητες.

Πέρα από τις όποιες ιδιαιτερότητες που το χαρακτηρίζουν, το Ιαπωνικό μοντέλο είναι ασφαλές και φιλικό στη χρήση. Η ανάρτηση φέρει μαλακή ρύθμιση, απορροφώντας ικανοποιητικά τις ανωμαλίες της ασφάλτου και με το θόρυβο κύλισης των ελαστικών να είναι περιορισμένος. Κατά την κίνηση στο χώμα και σε ελαφρώς ανώμαλες επιφάνειες η μόνιμη τετρακίνηση φροντίζει για την ουδέτερη συμπεριφορά, ενώ η μεγάλη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος καθίσταται αρωγός στην προσπάθεια διέλευσης από δύσβατα σημεία.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.834 | 1.999 |
Ισχύς (PS) | 114 | 129 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 155 | 170 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 11,9 (12,6) | 10,2 (10,8) |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 9,3 (9,5) | 9,3 (9,4) |
Αριθμός θυρών | 3 (5) | 3 (5) |
Αριθμός θέσεων | 4 (5) | 4 (5) |
Τιμή σε ευρώ | 20.514 (22.010) | 26.706 (28.760) |
Τιμή σε δραχμές | 6.990.000 (7.500.000) | 9.100.000 (9.800.000) |
Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/results/mitsubishi/pajero-pinin/15614
Προσωπικό σχόλιο: Πολύ ακριβό δεν είναι για τόσο μικρό αμάξι;;;
Πηγή: Auto Νέα, Τεύχος 402 & https://www.autotriti.gr/data/magazine/pages/49_2001/01.T49.mits.asp