Ξεκινώντας ως Wagoneer το Cherokee μετακινήθηκε σε μια νέα πλατφόρμα το 1984. Χωρίς το παραδοσιακό πλαίσιο, το Cherokee αντ ‘αυτού παρουσίασε ένα ελαφρύ σχεδιασμό unibody.
Αυτή η γενιά Cherokee θα ήταν τελικά γνωστή ως καινοτόμος του σύγχρονου SUV, καθώς γεννήθηκε, οι ανταγωνιστές αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν να παρατηρούν ότι αυτός ο σχεδιασμός Jeep άρχισε να αντικαθιστά τα κανονικά αυτοκίνητα.
Θα αποδειχτεί τόσο δημοφιλές που η αντικατάσταση της δεύτερης γενιάς Cherokee κυκλοφόρησε ως ξεχωριστό όχημα εντελώς ως το Jeep Grand Cherokee, ξεκινώντας το ίδιο μια διαδοχική σειρά οχημάτων ως το κορυφαίο όχημα του Jeep.
Το μοντέλο της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ένα αυτοκίνητο με πλούσιους χώρους, στην πεντάθυρη -και μοναδική πλέον- έκδοση που εισάγεται στην ελληνική αγορά. Το Cherokee είναι αυτοκίνητο με μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου, ενώ παράλληλα “φοριέται” και στην πόλη σαν ένα μοντέλο με ιδιαίτερο πρεστίζ. Η ποιότητα κατασκευής έχει αναβαθμιστεί, ενώ οι σχεδιαστές φρόντισαν ιδιαίτερα την εμφάνιση, η οποία είναι αρκετά κοντά στα ευρωπαϊκά στάνταρ. Ο κινητήρας είναι 2,5 λίτρων με 118 ίππους, ενώ στην έκδοση των 4,0 λίτρων η ιπποδύναμη φθάνει τα 177 άλογα.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.464 | 3.964 | 2.499 (D) |
Ισχύς (PS) | 118 | 177 | 116 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 165 | 180 | 162 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 13,0 | 10,0 | 12,3 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 12,9 | 16,4 | 9,1 |
Αριθμός θυρών | 5 | 5 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 | 5 | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 35.768 | 44.279 | – |
Τιμή σε δραχμές | 12.188.000 | 15.088.000 | – |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Μήπως παραείναι σαν “κουτί” για την Ευρώπη;.
Πηγή: Auto Νέα, Τεύχος 402