Πρόκειται για το τρίθυρο μοντέλο της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας Ssang Yong το οποίο επίσης βασίζεται σε μηχανικά μέρη (προηγούμενης γενιάς) της Mercedes. Παρά το γεγονός ότι το είναι τρίθυρο, εν τούτοις το Korando διαθέτει καλούς χώρους για επιβάτες, ενώ ικανοποιητικός είναι και ο χώρος αποσκευών του μοντέλου. Η δεύτερη γενιά του Korando κυκλοφόρησε στην Ασία το 1996 για να συμπληρώσει το SsangYong Musso (κυκλοφόρησε το 1993), και κυκλοφόρησε στην Ευρώπη το 1997 και στην Αυστραλία το 1998 και βασίστηκε σε μια συντομευμένη έκδοση του σασί του Musso. Το 3-θυρο μίνι SUV 1,8 τόνων σχεδιάστηκε από τον καθηγητή Ken Greenly.
Διαθέτει μια επιλογή βενζινοκινητήρων 2,3 και 3,2 λίτρων, ή πετρελαιοκινητήρων 2,3 και 2,9 λίτρων, που παράγονται με άδεια από τη Mercedes-Benz, συνοδευόμενη από ένα πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο Borg-Warner. Το εσωτερικό της δεύτερης γενιάς Korando ήταν μοναδικό επειδή είχε αψίδα τιμονιού και στις δύο πλευρές. Αυτό έγινε για να διευκολυνθεί η μετατροπή σε δεξιοτίμονο και να μειωθεί το κόστος παραγωγής. Από την πλευρά του επιβάτη, τοποθετήθηκε μια λαβή στην καμάρα. Αυτή η γενιά πωλήθηκε επίσης ως Daewoo Korando από το 1999 έως το 2001, καθώς η Daewoo αγόρασε το μερίδιο πλειοψηφίας στη SsangYong, αλλά αργότερα αναγκάστηκε να πουλήσει τις μετοχές της.
Στην ελληνική αγορά, το Daewoo Korando εισάγεται αποκλειστικά με τον κινητήρα των 2,0 λίτρών, που αποδίδει 136 ίππους δίνοντας τελική ταχύτητα 172 χλμ./ώρα. Στην ελληνική αγορά πάλι, το Ssan Yong Korando εισάγεται αποκλειστικά με τον κινητήρα των 2,3 λίτρων, που αποδίδει 150 ίππους, δίνοντας τελική ταχύτητα 165χλμ/ώρα και των 3,2 λίτρων. Χωρίς αμφιβολία το κορεάτικο μοντέλο αποτελεί μια ελκυστική πρόταση για όσους θέλουν ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο εκτός δρόμου, το οποίο μπορεί να είναι και κάμπριο.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.998 | 2.295 | 3.199 | 2,874 (D) |
Ισχύς (PS) | 136 | 150 | 220 | 120 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 172 | 165 | 188 | 156 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 13,1 | 11,4 | 9,8 | 16,9 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 9,5 | 13,2 | 15,9 | 8,3 |
Αριθμός θυρών | 3 | 3 | 3 | 3 |
Αριθμός θέσεων | 4 | 4 | 4 | 4 |
Τιμή σε ευρώ | 27.542 | 27.350 | 29.300 | – |
Τιμή σε δραχμές | 9.385.000 | 9.319.512 | 9.983.975 | – |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Τελικά ποιος το εισάγει η πρώην Daewoo ή η Ssang Yong.
Πηγή: Auto Νέα, Τεύχος 402 & Auto Νέα, Extra 2006 14/06/2006