Mitsubishi – Pajero Sport I

Η παραγωγή ξεκίνησε στην Ιαπωνία το 1996 και ήταν διαθέσιμη για τις περισσότερες εξαγωγικές αγορές μέχρι το 1997, όπου ήταν γνωστό ως το Challenger, το Pajero Sport στην Ευρώπη, το Montero Sport στη Βόρεια Αμερική, τη Νότια Αμερική και τις Φιλιππίνες, το Nativa σε περιοχές της Λατινικής Αμερικής, την Καραϊβική και τη Μέση Ανατολή, το Shogun Sport στο Ηνωμένο Βασίλειο, και το Strada G-Wagon στην Ταϊλάνδη. Με βάση το φορτηγό pickup Mitsubishi Strada του ίδιου vintage, που μοιράζεται πολλά εξαρτήματα και μερικά πάνελ αμαξώματος (δηλαδή μπροστινές πόρτες), η πρώτη γενιά Pajero Sport (Challenger) κατασκευάστηκε επίσης στο μεταξόνιο Pajero δεύτερης γενιάς και χρησίμευσε ως μικρότερο μοντέλο για το μεγαλύτερο Pajero.

Όπως και το Pajero, είχε ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση με ράβδους στρέψης και πίσω άξονα. Εκτός από τα πολυάριθμα facelift με την πάροδο των ετών, υπήρξε μια σημαντική αλλαγή ανάρτησης από πίσω φύλλα σε ελατήρια στα τέλη του 2000. Καθώς η δημοτικότητά τoυ αυξήθηκε, η τοπική συναρμολόγηση για ξένες αγορές εισήχθη στην Κίνα το 2003, και στη Βραζιλία το 2006. Οι πωλήσεις διακόπηκαν στην Ιαπωνία το 2003, στη Βόρεια Αμερική το 2004 (εξαιρουμένου του Καναδά) όπου πωλήθηκαν παράλληλα με το Endeavour, όπου αντικαταστάθηκε από το Endeavour, και την κεντρική και δυτική Ευρώπη το 2008.

Ο 3-λίτρων V6 είναι ο πιο συχνά χρησιμοποιούμενος κινητήρας. παράγει 175 ίππους (130 kW, 177 PS) στις 5.000 σ.α.λ. Η αγορά της Βόρειας Αμερικής έλαβε βενζινοκινητήρες V6 κατά τη διάρκεια όλων των ετών παραγωγής, ενώ ένας βενζινοκινητήρας 2,4 λίτρων προσφέρθηκε σε βασικά μοντέλα από το 1997 έως το 1999. Αγορές εκτός της Βόρειας Αμερικής είχαν επίσης μια ποικιλία turbodiesel inline-Fours (εξαιρουμένου του Καναδά, όπου inline- τέσσερα ήταν επίσης διαθέσιμα).

Κυβισμός (κ.εκ.)2.9722.477 (D)
Ισχύς (PS)170116
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)175150
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)12,818,5
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)13,310,5
Αριθμός θυρών55
Αριθμός θέσεων55
Τιμή σε ευρώ42.113
Τιμή σε δραχμές14.350.000

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Μεγάλο είναι για μεσαία κατηγορία.

Πηγή: Auto Νέα, Τεύχος 402