
Μετά την πρόσφατη εξαγορά της κορεάτικης εταιρίας από όμιλο κινέζων επιχειρηματιών, επανεξετάζεται το πρόγραμμα ανάπτυξης και παρουσίασης νέων μοντέλων. Πάντως το Rexton συνεχίζει κανονικά τη εμπορική καριέρα του και τα νέα φορολογικά μέτρα το βοηθούν να βρεθεί στη θέση που του αξίζει στην ελληνική αγορά. Η βασική ιδέα για την σχεδίασή του προήλθε από το στούντιο της Ital-design και στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα όχημα που να ξεχωρίζει.

Η σειρά Y200 Rexton κατασκευάστηκε από το 2001. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου ήταν από το στούντιο Italdesign του Giorgetto Giugiaro. Και είναι διαθέσιμο μόνο με τετρακίνηση και έναν από τους τρεις κινητήρες: 2,7 λίτρων 121 kW (162 hp) common rail diesel, 2,9 λίτρων diesel και 3,2- βενζινοκινητήρας 217 hp, όλοι κατασκευασμένοι με άδεια από τη Mercedes-Benz. Το καλοκαίρι του 2003, το Rexton κυκλοφόρησε στην Ευρώπη. Τεχνικά, βασίζεται σε ένα ελαφρώς εκτεταμένο πλαίσιο του SsangYong Musso.

Αρχικά, ήταν διαθέσιμο μόνο με μια επιλογή από δύο κινητήρες: έναν πεντακύλινδρο ντίζελ 2,9 λίτρων και εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα 3,2 λίτρων. Και οι δύο κινητήρες δανείστηκαν από το Musso που είχαν άδεια από τη Mercedes-Benz. Στα υπέρ, το μεγάλο και πολυτελές σαλόνι, το πλαίσιο τύπου σκάλας, η ποιοτική κατασκευή, η καλή ποιότητα κύλισης κ.α.. Κινητήρες και μηχανικά μέρη της Mercedes, 2.300 κ.εκ. 147 ίπποι, 3.200 κ.εκ. V6 218 ίπποι. Από 32.815 ευρώ (2,3), 46.595 ευρώ (3,2).
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.295 | 3.199 | 2.696 (D) | 2.874 (D) |
Ισχύς (PS) | 147 | 218 | 165 | 120 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 170 | 182 | 177 | 165 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 12,4 | 9,8 | 13,2 | 16.,4 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 11,7 | 15,0 | 8,6 | 9,3 |
Αριθμός θυρών | 5 | 5 | 5 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 (7) | 5 | 5 | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 32.815 (35.395) | 46.595 | – | – |
Τιμή σε δραχμές | 11.181.711 (12.060.846) | 15.877.246 | – | – |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Πολύ πιο όμορφο από τον προκάτοχο του Musso.
Πηγή: “Ε”, τεύχος 667