
Η Nissan ενδυναμώνει την εικόνα της στην Ευρώπη λανσάροντας ένα πολυτελές crossover. Πρόκειται για το Murano, ένα όχημα μεγάλων διαστάσεων που έχει ήδη διαπρέψει στην αγορά των ΗΠΑ. Για να ικανοποιηθούν οι ευρωπαίοι καταναλωτές, έγιναν 1.300 αλλαγές σε διάφορους τομείς το πολυτελούς οχήματος. Ένα από τα ισχυρότερα σημεία του γιαπωνέζικου αυτοκινήτου είναι η εντυπωσιακή σχεδίαση. Ο συνδυασμός στοιχείων από το σπορ 350 Z και το Micra αποδεικνύεται επιτυχημένος.

Η πρώτη γενιά Nissan Murano παρουσιάστηκε, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης το 2002. Τροφοδοτήθηκε από των 3,5 λίτρων (VQ35DE) V6 που παράγει 245 ίππους (183 kW) και 334 N⋅m (246 lbf⋅ft), που χρησιμοποιήθηκε επίσης σε πολλά άλλα μοντέλα της Nissan όπως τα Altima, Maxima και Nissan 350Z, αλλά συντονισμένo για χρήση στο Murano. Διαθέσιμο με κίνηση εμπρός τροχού (FWD) και προαιρετικό τετρακίνητο (AWD), το Nissan Murano είναι ένα από τα μεγαλύτερα οχήματα που χρησιμοποιούν ένα συνεχώς μεταβλητό κιβώτιο ταχυτήτων (CVT).

Την παράσταση κλέβει η διευρυνόμενη μπροστινή μάσκα που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της μπροστινής όψης του αυτοκινήτου. Στο σαλόνι υπάρχουν άνετοι χώροι για 5 ενήλικες και το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 438 λίτρα. Οι ομοιότητες με το εντυπωσιακό 350 Z συνεχίζονται και στον χώρο του κινητήρα. Επιλέχθηκε το εξακύλινδρο μοτέρ των 3.500 κ.εκ. που αποδίδει 234 ίππους. Η διάθεση του ξεκίνησε από τον Φεβρουάριο του 2005.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 3.498 |
Ισχύς (PS) | 234 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 200 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 8,9 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 12,3 |
Αριθμός θυρών | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 62.900 |
Τιμή σε δραχμές | 21.433.175 |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Οι διαφορές από το τρίτο 4×4 της Nissan (X-Trail) είναι τεράστιες.
Πηγή: Auto Φεβρουάριος 2005