Μοιάζει τελικά με ένα υπερυψωμένο στέισον βάγκον, παρά ένα πραγματικό SUV. Με ισχυρούς boxer κινητήρες, μόνιμη τερακίνηση και περιορισμένο βάρος, “βάζει φωτιά” στον δρόμο, ενώ παράλληλα στρίβει “σαν” τρένο! Ταυτόχρονα, τα καταφέρνει πολύ καλά και σε χωμάτινες επιφάνειες, ενώ η μικρή έκδοση με τον κινητήρα των 2 λίτρων έχει και κοντές σχέσεις.
Εξακολουθεί να αποτελεί τον καλύτερο συνδυασμό SUV και σπορ αυτοκινήτου. Αν και η σχεδίασή του δεν προδιαθέτει τον υποψήφιο αγοραστή, εντούτοις μόλις το οδηγήσεις αρχίζεις να ψάχνεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα boxer. Η ατμοσφαιρική δίλιτρη έκδοση αποδίδει 125 ίππους και συνοδεύεται από τετρακίνηση με σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων.
Στην υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή, η ισχύς ανεβαίνει στους 177 ίππους και το κοντέρ “τρελαίνεται”. Στην ανανεωμένη μορφή του, το φινίρισμα, η ποιότητα κατασκευής και ο εξοπλισμός κινούνται σε κορυφαία επίπεδα. Οι τιμές αρχίζουν από τα 28.360 ευρώ (2.0) και 38.500 (2.0Τ). Που θα έφθαναν οι πωλήσεις αν ήταν ομορφότερο; Θεωρείται από πολλούς το GTi των SUV. Με τον κινητήρα των 2.500κ.εκ. Turbo να προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.994 | 1.994 | 2.457 | 1.994 | 2.457 |
Ισχύς (PS) | 125 | 177 | 211 | 158 | 230 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 185 | 205 | 227 | 189 | 221 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 10,5 | 8,1 | 6,3 | 9,7 | 6,0 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 8,5 | 9,8 | 11,0 | 9,3 | 10,7 |
Αριθμός θυρών | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 28.360 | 34.450 | 39.950 | 28.900 | 39.500 |
Τιμή σε δραχμές | 9.663.670 | 11.738.837 | 13.612.962 | 9.847.675 | 13.459.625 |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Την εμφάνιση τη έφτιαξαν, το ύψος από το έδαφος όμως…
Πηγή: “Ε”, τεύχος 667 & Tripassion Motor Τεύχος 02