Η πρώτη εκτός δρόμου πρόταση της Porsche, η Cayenne, που φυσικά υιοθετεί τα πολυτελή χαρακτηριστικά των άλλων προϊόντων της, θα αποτελέσει μαζί με τις 911 και Boxster ένα ακόμη όπλο στη μάχη των μεριδίων της αγοράς. Η απήχηση της αναμένεται να είναι μεγαλύτερη του “αναμενόμενου”, αν σκεφθεί κανείς ότι οι προπαραγγελίες ξεπέρασαν τις 100.000!!!
Η αγαπημένη επιλογή όσων διαθέτουν παχύ πορτοφόλι, γνωρίζει μεγάλη επιτυχία και στην Ελλάδα. Μάλιστα η διεύρυνση της γμάμας των κινητήρων προς τα κάτω (3.200κ.εκ.) έδωσε το έναυσμα για να αποκτήσει το γερμανικό όχημα περισσότερους φανατικούς υποστηρικτές. Το πακέτο συμπληρώνει το σύτημα τετρακίνησης τελευταίας γενιάς. Αποτελείται από τρία διαφορικά, το κεντρικό ελέγχεται ηλεκτρονικά από πολύδισκο συμπλέκτη που κατανέμει την ροπή 38%-62% εμπρός-πίσω. Στη διάθεση του οδηγού υπάρχουν και σχέσεις υποπολλαπλασιασμού.
Πίσω από την επιτυχία της Porsche κρύβεται ο πρόεδρος της, Βέντελιν Βίντεκινγκ, οι ιδέες και η νοοτροπία του οποίου απέβησαν καθοριστικά στοιχεία για την πορεία της εταιρίας γενικά.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 3.189 | 4.510 | 4.510 |
Ισχύς (PS) | 250 | 340 | 450 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 214 | 242 | 266 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 9,1 | 7,2 | 5,6 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 17,8 | 20,9 | 21,9 |
Αριθμός θυρών | 5 | 5 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 | 5 | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 73.900 | 95.500 | 152.700 |
Τιμή σε δραχμές | 25.181.425 | 32.541.625 | 52.032.525 |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Να δούμε τι έβγαλαν οι Γερμανοί…
Πηγή: Auto Moto Und Sport, Τεύχος 22/2002 & Auto Φεβρουάριος 2005