Opel – Antara

Η “Opel” επιστρέφει έπειτα από καιρό στην κατηγορία των 4×4, με ένα SUV που απέχει πολύ από τα καθαρά εκτός δρόμου και ξεπερασμένο Frontera. Με τις σωστές αναλογίες πολυτέλειας, δυναμικής και κομψής εμφάνισης αλλά και άνεση κίνησης εντός και εκτός δρόμου το τετρακίνητο crossover SUV είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση και δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου.

Το έξυπνο σύστημα ενεργούς τετρακίνησης του Antara με ηλεκτροϋδραυλικό διαφορικό εγγυάται ασφαλή, ευέλικτη συμπεριφορά και συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της εμπρός κίνησης με τις αρετές της τετρακίνησης. Διαθέτει επίσης ένα σύγχρονο τετρακάναλο ABS και ESP με TCS και CBC (Cornering Brake Control), καθώς και το αξιοσημείωτο σαν στάνταρ χαρακτηριστικό στην κατηγορία Σύστημα Ελέγχου Ταχύτητας σε Κατηφόρα (Descent Control System) που επιτρέπει στο όχημα να διατηρεί με ασφάλεια μία σταθερή ταχύτητα ακόμα και σε απότομες κατηφόρες, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να φρενάρει. Στην πόλη ξεπερνά τα δύο βασικότερα προβλήματα των SUV, αφού εξωτερικά δεν καταλαμβάνει περισσότερο χώρο από ένα επιβατικό όχημα μεσαίου μεγέθους και η κατανάλωση καυσίμου είναι στα επίπεδα των σύγχρονων crossover.

Το Antara έχει σύγχρονη εμφάνιση και αισθητική που μπορεί να μην εντυπωσιάζει αλλά σίγουρα δεν απογοητεύει. Οι τιμές βρίσκονται στον μέσο όσο της κατηγορίας, ενώ οι κινητήρες των 2,4, 3,2 και 2,0 (πετρέλαιο) λίτρων είναι οι ιδιοι που χρησιμοποιεί και το “αδελφό” Chevrolet Captiva.

Κυβισμός (κ.εκ.)2.4053.1951.991 (D)
Ισχύς (PS)140227150
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)175203180
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)11,98,810,3
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)9,611,67,5
Αριθμός θυρών555
Αριθμός θέσεων555
Τιμή σε ευρώ30.55039.55036.300
Τιμή σε δραχμές10.409.91213.476.66212.369.225

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Το “ευρωπαϊκό” Captiva είναι εδώ και είναι Opel.

Πηγή: Tripassion Motor Τεύχος 02 & https://www.caranddriver.gr/opel/arthro/opel_antara_irthe_gia_na_meinei-26838/