Status symbol περισσότερες από τρεις δεκαετίες. Η τρίτη γενιά του ξεχωριστού μοντέλου αντιστέκεται στις επιθέσεις των γερμανών κατασκευαστών και διαγράφει εντυπωσιακή εμπορική καριέρα. Είναι ίσως το μοναδικό 4×4 με τόσο μεγάλο αριθμό πλεονεκτημάτων. Από τον τομέα της άνεσης μέχρι την οδική συμπεριφορά σε κάθε είδους δρόμο, εργονομία, πολυτέλεια, απόδοση και ηλεκτρονική υποστήριξη, συγκεντρώνει υψηλή βαθμολογία.
Το 2002, εισήχθη το μοντέλο τρίτης γενιάς, το οποίο είδε το μοντέλο να κινείται περαιτέρω στην αγορά. Σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε υπό την κυριότητα της BMW, η τρίτη γενιά ήταν να μοιραστούν εξαρτήματα και συστήματα (ηλεκτρονικά, βασικές μονάδες ισχύος κ.λπ.) με τη BMW Σειρά 7 (E38). Σχεδιάστηκε για να φιλοξενεί τους κινητήρες 4,4 λίτρων M62 V8 της BMW για μελλοντικά μοντέλα. Το χειροκίνητο κιβώτιο σταμάτησε εντελώς, αφήνοντας μόνο το αυτόματο. Το ηλεκτρονικό σύστημα 7 Series καταργήθηκε κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Range Rover τρίτης γενιάς και αντικαταστάθηκε από τα ηλεκτρονικά από τη BMW Σειρά 5 (E39)
Η επίβλεψη της BMW ήταν καταλυτική στο τελικό αποτέλεσμα, αφού έχουν εξαλειφθεί οι συχνές βλάβες και τα μικροπροβλήματα. Το γερμανικό μοτέρ 4.400 κ.εκ. V8 286 ίπποι εγγυάται επιδόσεις και βελούδινη λειτουργία. Από 150.000 ευρώ. Ποιος από τους τυχερούς ιδιοκτήτες του νοιάζεται για την υψηλή κατανάλωση.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 4.196 | 4.398 | 5.000 | 2.926 (D) | 3.628 (D) | 4.367 (D) |
Ισχύς (PS) | 396 | 286 | 510 | 177 | 272 | 313 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 210 | 208 | 225 | 179 | 200 | 210 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 7,5 | 9,2 | 6,2 | 13,6 | 9,2 | 7,8 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 16,0 | 16,2 | 14,9 | 11,3 | 11,1 | 9,4 |
Αριθμός θυρών | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Τιμή σε ευρώ | – | 150.000 | – | – | – | – |
Τιμή σε δραχμές | – | 51.112.500 | – | – | – | – |
Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/en/results/land-rover/range-rover/15574
Προσωπικό σχόλιο: Η συνέχιση ενός θρύλου.
Πηγή: “Ε”, τεύχος 667