Μην σας ξεγελά η εξευγενισμένη αισθητική του, γιατί η Toyota δεν απεμπολή το προνόμιο να διαθέτει ένα από τα καλύτερα και πιο σκληροτράχηλα 4×4 της αγοράς. σημειώστε μερικά στοιχεία:
Νέο αμάξωμα με καλύτερη στρεπτική ακαμψία και υψηλότερα ποσοστά ασφαλείας. Καινούργιος κινητήρας 4.000 κ.εκ. V6 249 ίππων. Ανασχεδιασμένο σαλόνι με ακριβά υλικά και άνετους χώρους. Μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό Torsen, σχέσεις υποπολλαπλασιασμού και πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων βελτίωσης των χαρακτηριστικών οδήγησης.
Βελτιωμένες αναρτήσεις. Ισχυρότερα φρένα. Νέες ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης. Θεωρείται ένα από τα πλησιέστερα 4×4 μεγάλων διαστάσεων και δεν είναι τυχαία η μεγάλη εμπορική ζήτηση. Από 49.320 ευρώ (3π.), 49.900 (5π.). Θα θέλαμε ακόμη πιο προσιτή τιμή, γιατί η “αφρόκρεμα” των 4×4 πρέπει να γίνει το “όπλο” κάθε κεφάτου οδηγού.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 3.956 | 3.956 | 2.982 (D) | 2.982 (D) |
Ισχύς (PS) | 249 | 249 | 173 | 173 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 175 | 175 | 175 | 175 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 9,5 | 9,5 | 12,4 | 12,4 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 13,3 | 13,6 | 8,4 | 8,5 |
Αριθμός θυρών | 3 | 5 | 3 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 | 5 | 5 | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 49.320 | 49.900 | – | – |
Τιμή σε δραχμές | 16.805.790 | 17.003.425 | – | – |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Καλό, αλλά ακριβό…
Πηγή: “Ε”, τεύχος 667