Η BMW E70 είναι η δεύτερη γενιά X5 crossover. Αντικατέστησε τη BMW X5 (E53) το Νοέμβριο του 2006. Η δεύτερη γενιά X5 διαθέτει πολλές νέες τεχνολογικές εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος iDrive της BMW ως στάνταρ εξοπλισμό και, για πρώτη φορά σε μια BMW, μια προαιρετική τρίτη σειρά καθισμάτων που αυξάνει την χωρητικότητα των επιβατών σε επτά. Διατηρώντας στο ακέραιο το σπορτίφ χαρακτήρα της μεγαλύτερης έκδοσης των 4,8 λίτρων, η μικρότερη έκδοση των 3,0 λίτρων της BMW X5 δεν απαιτεί οποιουδήποτε είδους παραχώρηση σε κάποιον από τους τομείς εκείνους, που ζητά ο απαιτητικός αγοραστής ενός τέτοιου οχήματος.
Το εξελιγμένο σύστημα αυτόματης τετρακίνησης xDrive της BMW X5, υπό κανονικές συνθήκες, μεταφέρει τη ροπή στον εμπρός και πίσω άξονα σε ποσοστό 40:60. Όμως, όποτε χρειαστεί, η αναλογία μπορεί να μεταβληθεί σε όλα τα δυνατά ποσοστά από 0:100 μέχρι και 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Το εσωτερικό του κορυφαίου SUV της BMW οφείλει να μην κάνει καμία υποχώρηση σε τομείς όπως η υψηλή ποιότητα κατασκευής, η πολυτέλεια και, γενικότερα, η δημιουργία ενός όσο το δυνατόν πιο άνετου εσωτερικού περιβάλλοντος.
Σε αυτή του την “υποχρέωση”, το εσωτερικό της X5 μένει απολύτως πιστό, αφού, πέρα από όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια με τα οποία εφοδιάζεται, το αυτοκίνητο εντυπωσιάζει με τη στιβαρότητα της κατασκευής του και την παντελή απουσία παρασιτικών θορύβων. Στο δρόμο “ακλόνητη”, “στιβαρή”, “αρχοντική”: Οι τρεις αυτές λέξεις χαρακτηρίζουν την αίσθηση που δίνει η BMW X5 στον οδηγό της, στην άσφαλτο και σε οποιουδήποτε είδους διαδρομή.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.979 | 2.996 | 4.395 | 4.799 | 2.993 (D) | 2.993 (D) | 2.993 (D) |
Ισχύς (PS) | 306 | 272 | 555 | 355 | 235 | 306 | 381 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 235 | 210 | 250 | 240 | 216 | 236 | 250 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 6,8 | 8,1 | 4,7 | 6,5 | 8,3 | 6,6 | 5,4 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 10,1 | 10,2 | 13,9 | 12,0 | 8,7 | 7,5 | 7,5 |
Αριθμός θυρών | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 (7) | 5 (7) | 5 (7) | 5 (7) | 5 (7) | 5 (7) | 5 (7) |
Τιμή σε ευρώ | – | 68.100 | – | 93.900 | – | – | – |
Τιμή σε δραχμές | – | 23.205.075 | – | 31.894.200 | – | – | – |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Τεχνολογικά εξελιγμένο αλλά σαν facelift του παλιού.
Πηγή: http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=67359&category_id=72