Χωρίς 4κίνηση, αλλά με αυξημένο ύψος από το έδαφος και ξεχωριστή αισθητική, το CrossPolo, αποτελεί μια ηπιότερη εκδοχή της φιλοσοφίας των all-around vehicles, όμως οι αλλαγές που έχει δεχτεί είναι αρκετές για να αντιμετωπίζει ευκολότερα τις ανωμαλίες ενός κακοτράχαλου οδοστρώματος. Εξωτερικά το CrossPolo διαθέτει πιο ελκυστική σχεδίαση έναντι των απλών Polo, αφού οι αισθητικές αλλαγές που περιλαμβάνει, το καθιστούν πιο όμορφο και πιο ξεχωριστό. Ο έντονος χρωματισμός του αμαξώματος, οι μεγάλες ζάντες αλουμινίου, οι αλουμινένιες επενδύσεις στους περισσότερο τονισμένους προφυλακτήρες και οι εξωτερικοί καθρέφτες σε ασημί χρώμα, μαζί με τις αντίστοιχου χρώματος ράγες οροφής είναι τα στοιχεία που κάνουν τη διαφορά.
Το εσωτερικό του προέρχεται από τις απλές εκδόσεις του μοντέλου με την προσθήκη όμως επενδύσεων σε πόρτες και καθίσματα στο χρώμα του αμαξώματος που δημιουργούν ένα πιο ευχάριστο αποτέλεσμα. Επιπλέον οι επενδύσεις στο χρώμα του αλουμινίου σε επιλογέα, πεντάλ, τιμόνι και πίνακα οργάνων διαφοροποιούν το αυτοκίνητο από τα υπόλοιπα Polo, όπως και τα πιο sport καθίσματα. Από πλευράς ποιότητας συναντούμε τη γνωστή γερμανική στιβαρή κατασκευή, με υλικά πολύ καλής ποιότητας στο ταμπλό, μέρος του οποίου είναι επενδυμένο με μαλακό πλαστικό. Στον τομέα των χώρων, δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση, με πολύ καλά επίπεδα για τους επιβάτες και χώρο αποσκευών 270 λίτρων.
Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος του VW CrossPolo, αλλά και το δυναμικό του παρουσιαστικό προδιαθέτουν τον οδηγό και για εκτός δρόμου κίνηση, παρά την απουσία 4κίνησης. Όμως τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά (215/40), και οι 17άρες ζάντες περιορίζουν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, αφού η επιλογή της διαδρομής στο πατημένο χώμα χρήζει ιδιαίτερης προσοχής από τον οδηγό, για να μην καταλήξει με κάποιο κλατάρισμα. Στην άσφαλτο, από την άλλη πλευρά, τα εν λόγω ελαστικά φροντίζουν για τη διατήρηση μιας ουδέτερης συμπεριφοράς, ακόμα και στα πλέον κλειστά κομμάτια, μην αφήνοντας τις κλίσεις του αμαξώματος να αποτρέψουν τον οδηγό από το να κινηθεί γρήγορα. Από πλευράς άνεσης, το αυτοκίνητο φιλτράρει αρκετά καλά τις ανωμαλίες, παρ’ ότι οι μεγάλοι τροχοί αφαιρούν λίγη από την αποτελεσματικότητα της ανάρτησης.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.390 |
Ισχύς (PS) | 80 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 170 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 12,3 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 6,7 |
Αριθμός θυρών | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 15.270 |
Τιμή σε δραχμές | 5.203.252 |
Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/en/results/vw/polo/15597
Προσωπικό σχόλιο: Ένα πιο άγριο και σπορ Polo, κρίμα που δεν είναι τετρακίνητο…
Πηγή: http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=58943&category_id=72