Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Citroen λανσάρει στις ευρωπαϊκές αγορές ένα όχημα της κατηγορίας των SUV. Με τη συμπαράσταση της -έμπειρης στην κατηγορία- Mitsubishi, το νέο C-Crosser φιλοδοξεί να προσελκύσει ένα εντελώς διαφορετικό κοινό στους κόλπους της εταιρείας. Το εμπρός τμήμα του νέου Citroen C-Crosser είναι και αυτό που το διαχωρίζει από τα Outlander και 4007, αφού το υπόλοιπο αμάξωμα διατηρεί τις επιβλητικές γραμμές των δύο αυτοκινήτων (μόνο τα πίσω διακριτικής σχεδίασης φωτιστικά είναι λίγο διαφορετικά). Αυτό, λοιπόν, δείχνει πιο μοντέρνο, κυρίως σε σχέση με το Outlander, αφού εκεί συναντούμε τη μάσκα των αυτοκινήτων της Citroen, με τις μεγάλες χρωμιωμένες γρίλιες να δείχνουν ως προέκταση του σήματος της εταιρείας. Αρκετό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευμεγέθη εμπρός φωτιστικά, ένα άκρο των οποίων εισέρχεται στις γρίλιες της μάσκας. Στη δυναμικότητα του τμήματος συνάδει, τέλος, ο μεγαλύτερος αεραγωγός του προφυλακτήρα, ο οποίος φιλοξενεί χαμηλά τοποθετημένους κυκλικούς προβολείς ομίχλης. Στο εσωτερικό του C-Crosser -και ειδικά στην 5θέσια διάταξη- 5 ενήλικες επιβάτες δε θ’ αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα με το χώρο για τα κεφάλια, τα γόνατα ή τους ώμους τους. Στις δύο, όμως, πίσω θέσεις της τρίτης σειράς, οι οποίες αναδιπλώνονται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών, θα χωρέσουν μόνο μικρόσωμα άτομα και αυτό λόγω κυρίως του υψηλότερου δαπέδου, αλλά και του μικρού καθίσματος.
Η ανάρτηση του Citroen C-Crosser αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Η ρύθμισή της έχει γίνει με γνώμονα και την προσφορά πολύ καλών οδικών χαρακτηριστικών από το αυτοκίνητο, αφού στην άσφαλτο -και ειδικά σε δρόμους με στροφές- οι αντιδράσεις στη 2κίνητη λειτουργία είναι εύκολα ελεγχόμενες τόσο από τον οδηγό, όσο και από το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ASC). Η ηλεκτρονική τετρακίνηση του νέου Citroen C-Crosser προέρχεται από τη Mitsubishi και επιλέγεται μέσω του περιστροφικού διακόπτη στο κεντρικό τούνελ της κονσόλας. Ο οδηγός μπορεί, λοιπόν, να επιλέξει κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς (2WD) ή κίνηση και στους τέσσερις τροχούς (4WD: μεταφέρεται αυτόματα από το σύστημα ένα ποσοστό από 15 έως 55% της ροπής και στον πίσω άξονα, ανάλογα με τις οδικές συνθήκες) ή “κλείδωμα” της τετρακίνησης σε ποσοστό 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα (LOCK).
Γνώριμό μας ήδη από το Mitsubishi Outlander και το Peugeot 4007, το εσωτερικό του Citroen C-Crosser διαθέτει απλή σχεδίαση, προς όφελος της εργονομίας, η οποία βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Μόνο ο όμορφος κόκκινος φωτισμός των οργάνων, καθώς και οι επενδύσεις στο ταμπλό “σπάνε” κάπως τη μονοτονία, δίνοντας και μια μικρή σπορ νότα στο μουντό -κατά τ’ άλλα- εσωτερικό. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, εδώ έχουν επιλεγεί σκληρά στην αφή πλαστικά, τα οποία όμως ικανοποιούν σε συναρμογή και φινίρισμα, δείχνοντας αρκετά στιβαρά. Η θέση οδήγησης, τέλος, είναι πλήρης ρυθμίσεων, όχι όμως και το τιμόνι, το οποίο ρυθμίζεται μόνο καθ’ ύψος και όχι και σε βάθος.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.360 |
Ισχύς (PS) | 170 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 200 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 8,9 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 9,4 |
Αριθμός θυρών | 5 |
Αριθμός θέσεων | 7 |
Τιμή σε ευρώ | 32.950 |
Τιμή σε δραχμές | 11.227.712 |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Το φθηνότερο από τα 3 “αδέρφια”…
Πηγή: http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=68451&category_id=72