China Motors – Ceo 3/10 (SHAuto)

Η China Motors Hellas, μετά το Landwind εισάγει στη χώρα μας και το νέο SUV της (SH), το CEO. Ένα σκληροτράχηλο SUV με μεγάλες διαστάσεις και εσωτερικούς χώρους. Με βασικότερο πλεονέκτημα την προσιτή του τιμή, το CEO θα προσπαθήσει να κερδίσει μια θέση στην ελληνική αγορά. Το CEO δεν κρύβει σε καμία περίπτωση τις μεγάλες του διαστάσεις, με το συνολικό του μήκος να φτάνει στα 4.710 χλστ., το πλάτος στα 1.870 χλστ. και το ύψος στα 1.820 χλστ. Η εμφάνισή του είναι καλαίσθητη και αρκετά σύγχρονη και δε δείχνει “άχαρη”, παρά το μεγάλο του όγκο, εμφανίζοντας γνώριμα σχεδιαστικά στοιχεία. Πιο συγκεκριμένα, στο πίσω μέρος είναι φανερή η ομοιότητα με την προηγούμενη BMX X5, όπως συμβαίνει και στα πλαϊνά του αμαξώματος, με τις έντονες ακμές που το διαπερνούν. Αντίθετα, στο εμπρόσθιο μέρος, η SH επέλεξε στοιχεία με ιαπωνικές καταβολές, θυμίζοντας ελαφρώς το μεγάλο SUV της Toyota, το Land Cruiser.

Αναμφισβήτητα, τα 22.900 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση του CEO , είναι μια πολύ καλή τιμή αναλογικά με τις μεγάλες του διαστάσεις και το χαρακτήρα του. Επιπλέον, σε αυτή την έκδοση, το CEO διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό, ενώ αξίζει να σημειωθεί (αν έχει κάποια σημασία για τα ευρωπαϊκά στάνταρ…) ότι έχει περάσει με επιτυχία τις δοκιμές πρόσκρουσης του κινέζικου φορέα αξιολόγησης παθητικής ασφάλειας (C-NCAP).

To πλαίσιο τύπου σκάλας, σε συνδυασμό με τη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης και το αυξημένο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος, ορίζει μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες. Το σύστημα τετρακίνησης επιστεγάζει τα παραπάνω χαρακτηριστικά, ενώ παρά την απουσία υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων, το CEO δε δυσκολεύεται να ξεπεράσει δύσκολα εμπόδια. Η ισχύς φανερώνει και εδώ την έλλειψή της, αφού πολλές φορές ο οδηγός βρίσκεται κρεμασμένος ακόμη και από τη δεύτερη σχέση στο κιβώτιο. Η ανάρτηση, πάντως, που αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άκαμπτο πίσω άξονα, απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες και δεν τις αφήνει να περάσουν στο εσωτερικό, ενώ το ίδιο ισχύει και για το μέτριο -κατά τα άλλα- σύστημα διεύθυνσης Σύστημα τετρακίνησης: Μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα στη θέση 2WD. Εμπλοκή τετρακίνησης με το διακόπτη από το εσωτερικό του οχήματος στη θέση 4WD, που κατανέμει και ροπή στον εμπρός άξονα σε ποσοστό 40%.

Χώροι
Εμφάνιση

Φρένα
Αίσθηση τιμονιού
Κατανάλωση

Κυβισμός (κ.εκ.)2.351
Ισχύς (PS)147
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)185
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)15,8
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)8,3
Αριθμός θυρών5
Αριθμός θέσεων5
Τιμή σε ευρώ22.900
Τιμή σε δραχμές7.803.175

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Το 1ο SUV της εταιρίας δεν είχε και μεγάλη επιτυχία…

Πηγή: http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=67913&category_id=72