China Motors – Rein (Jag)

Την γκάμα μοντέλων που αντιπροσωπεύει η China Motors έρχεται να ενισχύσει με τη σειρά του το νέο SUV με την ονομασία “Rein”, το οποίο διακρίνεται για την αρκετά δελεαστική του τιμή, προσφέροντας χώρους, άνεση και σχετικά καλό επίπεδο εξοπλισμού. Ο χαρακτήρας του νέου Rein βρίσκεται, εν μέρει, σε τέτοιου είδους διαδρομές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να κινηθεί εξίσου καλά και στους δρόμους της πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο. Σημαντικό είναι, ότι τα περισσότερα μέρη του Rein βασίζονται στο πρώτης γενιάς Santa Fe, κατόπιν αδείας από τη Hyundai. Εξωτερικά, οι ομοιότητες των δύο μοντέλων είναι εμφανείς, με το εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου να διαθέτει μία ευμεγέθη μάσκα χρωμίου και τριγωνικά φωτιστικά σώματα. Συνεχίζοντας στο πίσω μέρος του κινέζικου μοντέλου, αυτό που τραβάει αμέσως την προσοχή, είναι τα μεγάλου μεγέθους διάφανα φωτιστικά σώματα.

Κάτω από το καπό του Rein βρίσκεται ένα αλουμινένιος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 2,0 λίτρων. Το μηχανικό αυτό σύνολο διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 16 βαλβίδες, με αποτέλεσμα η ισχύς του να φτάνει στους 142 ίππους και στα 195 Nm ροπής. Η μέγιστη ροπή εμφανίζεται στις 3.000 σ.α.λ., με το 75% να εμφανίζεται από τις 1.000 στροφές πιο κάτω. Μειονέκτημα του κινητήρα είναι ο αυξημένος θόρυβος που παράγει, αλλά και η μειωμένη προσφερόμενη δύναμη κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός συνεργάζεται με ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, του οποίου οι τρεις πρώτες σχέσεις διαθέτουν σφιχτή κλιμάκωση, ώστε να συνεισφέρει στις εκτός δρόμου δυνατότητες και οι επόμενες δύο είναι πιο αραιές, για άνεση και οικονομία στο ταξίδι. Σύμφωνα με την εταιρεία, η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 8,8 λίτρα ανά 100 χλμ. Στο εσωτερικό του Rein, το ταμπλό προσφέρει μία ευχάριστη εικόνα, κυρίως λόγω της διχρωμίας του πάνω και του κάτω τμήματος. Τα πλαστικά τμήματα που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του είναι σκληρά, ενώ η συναρμολόγησή τους είναι αρκετά καλή. Κατά την εκτός δρόμου διαδρομή που πραγματοποιήσαμε, δεν παρουσιάστηκαν ιδιαίτερα ενοχλητικοί τριγμοί στο εσωτερικό, κάτι που δείχνει την καλή κατασκευή στο εσωτερικό του μοντέλου. Αυτό που μαγνητίζει τα βλέμματα είναι η οθόνη, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη στο άνω άκρο της κεντρικής κονσόλας και περιλαμβάνει το πολυόργανο με πυξίδα και αλτίμετρο.

Τα νεροφαγώματα και η λάσπη είναι από τα αγαπημένα μέρη του οδηγού ενός Rein. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης κάνει το αυτοκίνητο να περνά με ευκολία αυτά τα εμπόδια, χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες του. Στην παχιά λάσπη, το σύστημα της τετρακίνησης λειτουργεί σωστά, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα σε τέτοιου είδους εμπόδια. Αυτό που λείπει, είναι κάποια επιλογή στη λειτουργία της τετρακίνησης, όπως οι κοντές σχέσεις ή το “κλείδωμα” του κεντρικού διαφορικού για πιο δύσκολες καταστάσεις. Έτσι, οι δυνατότητες του Rein σταματούν εκεί, μιας και πρόκειται για ένα όχημα που συνδυάζει εξίσου καλά την κίνηση εντός και εκτός δρόμου, χωρίς υπερβολές και υψηλές “χωμάτινες” απαιτήσεις από τον οδηγό του. Από πλευράς χώρων, πέντε επιβάτες στην καμπίνα του Rein φαίνεται ότι δε θα αντιμετωπίσουν κάποιου είδους πρόβλημα, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 485 λίτρων, νούμερο αρκετά καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Κυβισμός (κ.εκ.)1.998
Ισχύς (PS)142
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)190
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)11,7
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)8,8
Αριθμός θυρών5
Αριθμός θέσεων5
Τιμή σε ευρώ17.900
Τιμή σε δραχμές6.099.425

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Το 3ο SUV που εισάγει η εταιρία είναι μάλλον το ανώτερο…

Πηγή: http://www.4x4mag.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=74540