Mahindra – GOA Hawk

Το νέο Mahindra GOA Hawk Pick-Up, το οποίο παρουσιάστηκε πρόσφατα και ξεκίνησε την εμπορική του πορεία και στη χώρα μας, αποτελεί τη νέα πρόταση που έρχεται να προστεθεί στην κατηγορία των Pick-Up, την δημοφιλέστερη κατηγορία ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της ελληνικής αγοράς. Η νέα πρόταση στην κατηγορία των Pick-Up ακούει στο όνομα Mahindra GOA Hawk, κερδίζοντας τις εντυπώσεις χάρη στην επιβλητική εξωτερική σχεδίαση του αμαξώματος, τους πλούσιους χώρους της καμπίνας των επιβατών, τη δυνατότητα μεταφοράς ωφέλιμου φορτίου έως 1.130 κιλών, καθώς και τον οικονομικό πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 122 ίππων.

Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Mahindra GOA Hawk διακρίνεται για το μεγάλο πλάτος, αλλά και ύψος του, καθώς ακόμη και άτομα με ιδιαίτερα μεγάλο ύψος, δε θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα στο να φιλοξενηθούν και να μεταφερθούν με υπερβολική άνεση! Σε ότι αφορά στα υλικά τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό είναι αρκετά καλής ποιότητας, ανθεκτικά και με ευχάριστη όψη, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι λιτός και ευανάγνωστος. Παράλληλα ευδιάκριτη είναι και πρακτικότητα του ινδικού Pick-Up, καθώς υπάρχου τρεις ποτηροθήκες για οδηγό και συνοδηγό, ενώ αρκετοί χώροι για μικροαντικείμενα εντοπίζονται τόσο στο εσωτερικό των θυρών, όσο και ανάμεσα στα καθίσματα. Ο χώρος φόρτωσης του Mahindra GOA Hawk ακολουθεί πιστά την φιλοσοφία του ινδικού μοντέλου και είναι μεγάλος! Το μήκος του για την έκδοση με την διπλή καμπίνα ανέρχεται στα 1.489 χλστ. (με το συνολικό μήκος του αμαξώματος ανέρχεται στα 5.118 χλστ) ενώ μεγάλο είναι και το πλάτος του το οποίο φτάνει τα 1.520 χλστ., αριθμοί εκ των κορυφαίων της κατηγορίας.

Το σημαντικότερο στοιχείο είναι πως το GOA Hawk Double Cab έχει τη δυνατότητα μεταφοράς ωφέλιμου φορτίου 1.030 έως 1.130 κιλών! Μπορεί το Mahindra GOA Hawk -όπως θα δούμε και παρακάτω- να κινείται σε πιο οικεία μονοπάτια σε εκτός δρόμου διαδρομές, αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να κινηθεί άκρως ικανοποιητικά και στην άσφαλτο, καθώς η μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων, η ελαστικότητα του 2,2λιτρου πετρελαιοκινητήρα και το 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, συνεργάζονται άψογα και επιτυγχάνουν ένα ιδιαίτερα θετικό αποτέλεσμα. Η εναλλαγή μεταξύ τετρακίνησης και πίσω κίνησης πραγματοποιείται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, ενώ παράλληλα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τόσο κοντές σχέσεις, όσο και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το Mahindra GOA Hawk εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο και16βάλβιδο πετρελαιοκινητήρα, με χωρητικότητα 2.179 κ.εκ., και απόδοση 116 ίππων και 273 Nm ροπής, ο οποίος έχει εξελιχθεί από την αυστριακή εταιρεία AVL, ενώ παράλληλα καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων της Euro 4.

Κυβισμός (κ.εκ.)2.179 (D)
Ισχύς (PS)116
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)9,1
Αριθμός θυρών4
Αριθμός θέσεων5
Τιμή σε ευρώ23.170
Τιμή σε δραχμές7.895.177

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Το 1ο ινδικό αυτοκίνητο με τέτοιες καταβολές στην Ελλάδα.

Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/97551.asp