Τον Ιανουάριο του 1989, Η Volkswagen παρουσίασε ένα φορτηγάκι 1 τόνου, που ονομάζεται Volkswagen Taro, για να συμπληρώσει τις σειρές φορτηγών μισού τόνου (Caddy), και τις σειρές καμπίνας φορτηγών με σασί 1 τόνου (Transporter). Το όνομα “tarō” είναι ένα επίθημα που χρησιμοποιείται στα ιαπωνικά για να δηλώσει τον παλαιότερο αδελφό ή γιο ή τον πρωτότοκο γιο μιας οικογένειας.
Το Taro όμως, ήταν ένα έργο παραλλαγής σημάτων. Το Taro ήταν μια αναγεννημένη έκδοση του Toyota Hilux πέμπτης γενιάς – πλήρως σχεδιασμένη και σχεδιασμένη από την Toyota. Οι δύο εταιρείες ενώθηκαν σε μια προσπάθεια να λύσουν τα προβλήματα της άλλης:
Η Volkswagen Group δεν είχε τότε ένα φορτηγό παραλαβής ενός τόνου.
Η Toyota ήθελε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην αγορά του ενός τόνου εππαγγελματικών οχημάτων.
Έτσι, στα τέλη της δεκαετίας του 1980, η Volkswagen Group και η Toyota υπέγραψαν μια συμφωνία ότι η Volkswagen Commercial Vehicles θα συναρμολογούσε το Toyota Hilux στο εργοστάσιό της VWCV στο Ανόβερο της Γερμανίας και θα πωλούταν ως Volkswagen Taro.
Το πρώτο Taro που κατασκευάστηκε στο Ανόβερο της Γερμανίας, από το 1989-1994 είχε κινητήρα ντίζελ 2,4 λίτρων με 61 kW (83 PS, 82 bhp), ροπή ήταν 165 N⋅m στις 2.400 rpm, με χώρο φόρτωσης 3,4 τετραγωνικών μέτρων και ωφέλιμο φορτίο 1.125 kg. Κατασκευάστηκε μόνο με πίσω κίνηση και κανονική καμπίνα, αν και το “Taro” χρησιμοποιήθηκε σε άλλες εκδόσεις στις άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
Τον Σεπτέμβριο του 1994 στην IAA Nutfahrzeuge (Εμπορική Έκθεση Οχημάτων) στο Ανόβερο της Γερμανίας, η Volkswagen κυκλοφόρησε την τετρακίνητη έκδοση του Taro που είχε εκτεταμένη καμπίνα. Το 4×4 Extended Cab Taro κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο Tahara της Toyota στην Ιαπωνία, αλλά τώρα το Taro είχε έναν κινητήρα ντίζελ 2,4 λίτρων που παρήγαγε 58 kW (79 PS, 78 bhp) στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 163 N⋅m στις 2.400 σ.α.λ. Το 4×4 Taro είχε χώρο φόρτωσης 2,9 τετραγωνικών μέτρων και ωφέλιμο φορτίο 815 κιλών, αλλά μπορούσε να ρυμουλκήσει 750 κιλά χωρίς φρένα και 2.100 κιλά με φρένα.
Η κοινοπραξία έληξε το 1997, λόγω των πωλήσεων που δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες των μαρκών αυτοκινήτων.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.812 (4×2) | 2.237 (4×2) | 2.446 (D) (4×2) | 2.446 (D) (4×4) | 2.366 (D) (4×4) |
Ισχύς (PS) | 83 | 94 | 79 | 79 | 114 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | – | – | – | – | – |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | – | – | – | – | – |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | – | – | – | – | – |
Αριθμός θυρών | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Αριθμός θέσεων | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 |
Τιμή σε ευρώ | – | – | – | – | – |
Τιμή σε δραχμές | – | – | – | – | – |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Η 1η, μάλλον, αποτυχημένη προσπάθεια.
Πηγή: https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Taro