Hyundai – Galloper

1991-1998
1998-2003

Στις αρχές της δεκαετίας του ’90, η Hyundai έγινε η δεύτερη κορεατική εταιρεία μετά τη SsangYoung, η οποία αποφάσισε να ξεκινήσει να παράγει οχήματα εκτός δρόμου. Εκείνη την εποχή, οι Κορεάτες δεν είχαν τη δική τους εμπειρία στην ανάπτυξη αυτοκινήτων αυτής της κατηγορίας και η «εφεύρεση του τροχού» δεν ήταν στους κανόνες τους. Επομένως, η Hyundai ενήργησε όπως όλες οι κορεατικές εταιρείες εκείνη την εποχή – πήραν ένα ιαπωνικό αυτοκίνητο ως βάση και προσάρμοσαν το έμβλημά τους σε αυτό. Η Hyundai συνεργάστηκε πάντα ενεργά με τη Mitsubishi, οπότε η επιλογή ήταν προφανής – αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί η πρώτη γενιά Mitsubishi Pajero ως «δωρητής». Υπήρχε λοιπόν ένα Hyundai Galloper. Και για εκείνους και για άλλους, αυτή η επιλογή ήταν βέλτιστη – η Hyundai είχε στη διάθεσή της ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και η Mitsubishi διέκοψε ακόμα το πρώτο Pajero (που κατασκευάστηκε από το 1981 έως το 1991), οπότε δεν τους ένοιαζε. Έτσι, κέρδισαν τουλάχιστον κάποια χρήματα …

Από το Mitsubishi Pajero πήραν όχι μόνο το σώμα και την ανάρτηση, αλλά και πολλά βασικά εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Εξωτερικά, το πρώτο Galloper διαφέρει από τον πρόγονό του μόνο στο έμβλημά του, χαλύβδινες ράβδους στις πόρτες για προστασία έναντι πλευρικής πρόσκρουσης, ελαφρώς διαφορετικό πίσω μέρος, άλλες ζάντες, μάσκα χρώματος καλοριφέρ και πολλά άλλα δευτερεύοντα διακοσμητικά στοιχεία. Μέσα, λίγο περισσότερη αλλαγή. Ο εξοπλισμός του οχήματος έχει γίνει πιο μοντέρνος (στην τελική, το Pajero παράγεται από το 1981 και το Galloper από το 1991). Ένα νέο τιμόνι εμφανίστηκε με τη δυνατότητα εγκατάστασης ενός αερόσακου, ένα σύμπλεγμα οργάνων εκτός δρόμου (ρολόμετρο, υψόμετρο και θερμόμετρο) άρχισε να τοποθετείται στο αυτοκίνητο, τα καθίσματα έγιναν πιο άνετα και εξοπλισμένα με μπράτσα. Αυτό, στην πραγματικότητα, είναι το μόνο. Τώρα στους δρόμους μας μπορείτε να βρείτε το Hyundai Galloper, που είναι πολύ σοβαρά διαφορετικό από το Mitsubishi Pajero. Δεν υπάρχει τίποτα να εκπλαγείτε, δεν είναι ούτε συντονισμός ούτε νέο άγνωστο μέχρι σήμερα SUV. Μόλις το 1998, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Hyundai παρουσίασε με υπερηφάνεια το λεγόμενο «δεύτερο Galloper». Η εμφάνιση των κορεάτικων σχεδιαστών του αυτοκινήτου άλλαξε πολύ, αφαιρώντας τη γωνιά που είναι εγγενής στο πρώτο Galloper. Υπήρχαν εντελώς νέοι προβολείς, γκριλ καλοριφέρ, φτερά, κουκούλα … Ωστόσο, αν κοιτάξετε την τεχνική πλευρά των πραγμάτων, θα γίνει σαφές ότι ο δεύτερος Galloper παρέμεινε το ίδιο Mitsubishi Pajero του 1981.

Το Hyundai Galloper λοιπόν, επίσης γνωστό ως Galloper Exceed, Galloper Innovation, Mitsubishi Galloper ή Asia Galloper, είναι ένα SUV μεσαίου μεγέθους που κατασκευάστηκε από τον κατασκευαστή της Νότιας Κορέας Hyundai από το 1991 έως το 2003. Ήταν μια νέα και δεύτερη γενιά Mitsubishi Pajero και ήταν συναρμολογήθηκε στο εργοστάσιο της Hyundai Precision & Ind. Co. στη Σεούλ έως το 1999, όταν η παραγωγή μεταφέρθηκε στην εταιρεία Hyundai Motor. Είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το Mitsubishi Pajero, ένα όχημα πέντε επιβατών με επιπλέον καθίσματα για 2 στο πίσω μέρος, αυξάνοντας την χωρητικότητά του σε ένα πλήρες επταθέσιο επιβατικό όχημα. Ήταν διαθέσιμο με αμάξωμα 3 θυρών σε κοντό μεταξόνιο για τα μοντέλα Galloper 4WD και Galloper Innovation 4WD ή αμάξωμα 5 θυρών σε μακρύ μεταξόνιο για τα μοντέλα Galloper I / II Exceed

Κυβισμός (κ.εκ.)2.9722.477 (D)
Ισχύς (PS)141106
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)157136
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)14,221,7
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)13,611,6
Αριθμός θυρών3 (5)3
Αριθμός θέσεων4 (5-7)4 (5-7)
Τιμή σε ευρώ
Τιμή σε δραχμές

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα για την Hyundai στην κατηγορία των 4×4.

Πηγή: http://autolenta.ru/articles/hyundai-galloper-pervogo-pokoleniya-pokupat-ili-net