Ford – Ranger III

Το Ranger είναι ένα high-tech μικρομεσαίο pickup που διαθέτει έξυπνες τεχνολογίες όπως Bluetooth με Voice Control και σύστημα Rear View Camera. Το νέο pickup συνδυάζει την αντοχή και τις ικανότητες ενός οχήματος του είδους με έξυπνες τεχνολογίες, εξαιρετική ασφάλεια και τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και άνεσης. Το Ranger προσφέρεται με τρεις τύπους καμπίνας – Double, Rap και Regular – και μία εκτενή λίστα πρακτικών χαρακτηριστικών που διατίθενται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού. Όλες οι καμπίνες είναι από τις πλέον ευρύχωρες στην κατηγορία. Το μικρομεσαίο pickup κυκλοφορεί σε 4×2 και 4×4 εκδόσεις.

Οι κινητήρες του νέου Ford Ranger συνδυάζουν υψηλά επίπεδα ιπποδύναμης και ροπής με κορυφαία απόδοση καυσίμου. Διατίθενται τρεις νέοι κινητήρες κατάλληλοι για κάθε χρήση και κάθε τσέπη. Για πρώτη φορά, ορισμένα Ranger θα διατίθενται με εξατάχυτο μηχανικό ή εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ώστε να επιτυγχάνεται μείωση στροφών του κινητήρα και μεγαλύτερη αυτονομία στα μεγάλα ταξίδια ή σε διαδρομές πόλης. Το νέο Ranger έχει δοκιμαστεί για να αντέχει τις σκληρότερες προκλήσεις. Έχει μεγαλύτερη ικανότητα ρυμούλκησης, μεταφοράς φορτίου, βάθους βύθισης και αναρρίχησης από πολλούς ανταγωνιστές του. Οι ικανότητες ρυμούλκησης και βάθους βύθισης του Ranger είναι κορυφαίες στην κατηγορία. Το Ranger μπορεί να ρυμουλκήσει τώρα μέχρι 3.350 kg σε ορισμένα μοντέλα diesel ενώ η 4×4 έκδοση μπορεί να βυθιστεί μέχρι 800 mm σε νερό ακόμα και πλήρως φορτωμένη. Το ωφέλιμο φορτίο είναι επίσης εξαιρετικό, πάνω από 1.350 kg σε μερικά μοντέλα 4×2, όπως και η απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 241 mm.

Οι ανώτερες ικανότητες του Ranger σε συνθήκες off-road οφείλονται σε ένα νέο, συμπαγές εμπρός διαφορικό, στο νέο αναβαθμισμένο πίσω άξονα και στις μικρότερες συνολικά σχέσεις μετάδοσης. Ένα στιβαρό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο τετρακίνησης – για μηχανικά και αυτόματα κιβώτια – επιτρέπει στους οδηγούς να αλλάζουν εν κινήσει από 4×2 σε 4×4 high οποιαδήποτε στιγμή μέσω διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Για ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση σε συνθήκες εκτός δρόμου, ορισμένα Ranger εφοδιάζονται με Traction Control System που διατηρεί την ευστάθεια μεγιστοποιώντας την πρόσφυση σε κάθε κινητήριο τροχό. Αντίθετα με ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μπορεί να μειώνει το επίπεδο ροπής του κινητήρα όσο χρειάζεται ώστε να τη μεταφέρουν οι τροχοί, αλλά και να φρενάρει ατομικά τον τροχό που σπινάρει ώστε η ροπή να μεταφέρεται στον τροχό ή τους τροχούς με τη μέγιστη πρόσφυση.

Κυβισμός (κ.εκ.)2.198 (D) (4×2)2.198 (D) (4×2)2.198 (D) (4×4)2.198 (D) (4×4)2.198 (D) (4×4)3.198 (D) (4×4)
Ισχύς (PS)125150150150150200
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)170170175175175175
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)13,110,711,611,812,310,3
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)7,38,08,38,38,59,5
Αριθμός θυρών222244
Αριθμός θέσεων333455
Τιμή σε ευρώ21.10021.55025.81025.35025.55033.600
Τιμή σε δραχμές7.189.8257.343.1628.794.757 8.638.0128.706.16211.449.200

Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/results/ford/ranger/10926
Προσωπικό σχόλιο: Αυτός ο “ρατσισμός” με τα ανοικτά 4×4 σε αυτή την χώρα…

Πηγή: https://www.caranddriver.gr/ford/arthro/neo_ford_ranger_2012_stin_ellada_apo_21_100-7257386/