Honda – HRV II

Η Honda επιστρέφει στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου στην ελληνική αγορά με ένα πολύ γνωστό όνομα, το HR-V, η πρώτη γενιά του οποίου είχε γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στη χώρα μας στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας. Η πρώτη γενιά του HR-V ήταν ένα αρκετά πετυχημένο αυτοκίνητο, σε μια εποχή μάλιστα που τα μικρά αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου ήταν λιγότερο δημοφιλή από ότι σήμερα, με τους περισσότερους αγοραστές να στρέφονται προς μεγαλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Στις μέρες μας, με την στροφή που υπάρχει πανευρωπαϊκά προς μικρότερα αυτοκίνητα, η συγκεκριμένη κατηγορία είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες, οπότε η επιστροφή της Honda σ’ αυτήν είναι απολύτως δικαιολογημένη, με δεδομένη και τη σχετική εμπειρία που είχε η ιαπωνική εταιρεία.

Σε αντίθεση με το πρώτο ομώνυμο μοντέλο, το νέο HR-V ακολουθεί τη μόδα της εποχής και απομακρύνεται κάπως από τη φιλοσοφία των εκτός δρόμου, συνδυάζοντας το στιλ του “SUV” με στοιχεία από την αισθητική των κουπέ και εγκαταλείποντας την τετρακίνηση προς όφελος της μπροστινής κίνησης (τουλάχιστον στην ευρωπαϊκή αγορά). Μ’ ένα αρκετά ποιοτικό, όσο και λειτουργικό εσωτερικό, το νέο HR-V προσφέρει χώρους αντίστοιχους με αυτούς ενός μικρομεσαίου οικογενειακού αυτοκινήτου, με πολύ καλό χώρο αποσκευών, που φτάνει τα 400 λίτρα (ή τα 453 με την πλάτη των πίσω καθισμάτων σε όρθια θέση). Η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο του αμαξώματος επιτρέπει τη χρησιμοποίηση των γνωστών καθισμάτων “magic seats” της Honda, που εκτός από τη συνηθισμένη αναδίπλωση της πλάτης προσφέρουν και αναδίπλωση της έδρας τους προς τα πάνω, επιτρέποντας τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους.

Με αφορμή τη νέα έκδοση του HR-V µε τον 1.5 VTEC Turbo των 182 PS, ολόκληρη η γκάµα ανανεώθηκε ανεπαίσθητα. Οι πιο ορατές αλλαγές αφορούν ουσιαστικά στη χρωµιωµένη µάσκα, αλλά και το επίσης χρωµιωµένο φιλέτο που ενώνει τα πίσω φανάρια. Τα οποία µε τη σειρά τους στις εκδόσεις Elegance και Executive είναι LED. Η καµπίνα έχει επίσης ανεπαίσθητες αλλαγές, παραµένοντας υποδειγµατικά πρακτική, µε µεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και τα πίσω καθίσµατα Magic Seats. Το έδρανό τους ανασηκώνεται δηµιουργώντας χώρο για ψηλά αντικείµενα, ενώ αναδιπλώνοντας τις πλάτες έχεις στη διάθεσή σου εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης που χωρά έως 1.533 lt κι έχει πανεύκολη φόρτωση από το πολύ χαµηλό κατώφλι. Σε κανονική διάταξη, το πορτµπαγκάζ χωρά 470 lt για τα αυτοκίνητα µε κιτ επισκευής ελαστικού όπως αυτά που εισάγονται στην Ελλάδα και 448 µε ρεζέρβα ανάγκης.

Κυβισμός (κ.εκ.)1.4981.597 (D)
Ισχύς (PS)130120
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)192188
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)10,210,5
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)4,73,9
Αριθμός θυρών55
Αριθμός θέσεων55
Τιμή σε ευρώ22.325
Τιμή σε δραχμές7.607.243

Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/results/honda/hr-v/21486
Προσωπικό σχόλιο: Υπάρχουν κι άλλες εκδόσεις βενζίνης και τετρακίνητες, αλλά στην Ελλάδα έχει εισαχθεί η (μάλλον) πιο αδιάφορη.

Πηγή: https://auto-internet.gr/?auto7/3130/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CF%82/%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7-honda-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%B1%CF%8D%CF%80%CE%BB%CE%B9%CE%BF & https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-honda-hr-v-my2019-15-i-vtec-cvt