Mercedes – G Class ΙI

Η νέα γενιά της G-Class, η οποία έρχεται για να συνεχίσει την πορεία της ως ένα από τα πιο σκληροτράχηλα 4×4 του πλανήτη, παρουσιάστηκε ύστερα από 39 ολόκληρα χρόνια μετά το λανσάρισμα της 1ης γενιάς, εκσυγχρονίζοντας πολλά από τα τμήματά της, αλλά και διατηρώντας όσο το δυνατόν τα κορυφαία off road χαρακτηριστικά της. Την παγκόσμια πρεμιέρα της έκανε στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ η νέα γενιά του «καθαρόαιμου» εκτός δρόμου της Mercedes, της G-Class.

Όπως και στις προηγούμενες γενιές του, το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει δυνατότητες κίνησης στα πιο δύσκολα εδάφη και είναι χαρακτηριστικό ότι έχει 3 μπλοκέ διαφορικά, γεγονός που σημαίνει ότι μπορεί να κολλήσει στη λάσπη ή το χιόνι μόνο αν κολλήσουν και οι 4 τροχοί του ταυτόχρονα! Ως μοντέλο της Mercedes, η νέα G-Class προσφέρει φυσικά στο εσωτερικό της όλη την πολυτέλεια που περιμένει κανείς από ένα ακριβό αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρείας (η τιμή εκκίνησης της βασικής έκδοσης στη Γερμανία ξεπερνάει τα 100.000 ευρώ), καθώς και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, όπως επίσης και σε οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας. Αυτό που έχει όμως μεγαλύτερη σημασία είναι οι τεράστιες δυνατότητες που προσφέρει η G-Class για κίνηση εκτός δρόμου, με την απόσταση από το έδαφος να είναι 24,1 εκατοστά, τη δυνατότητα βύθισης κατά την κίνηση μέσα σε νερό και λάσπη να φτάνει τα 70 εκατοστά και τη δυνατότητα κίνησης με κλίση στο πλάι κατά το διαμήκη άξονα να φτάνει τις 35°.

Βασισμένο σε πλαίσιο τύπου σκάλας και με βάρος μειωμένο κατά 170 κιλά σε σύγκρισή με τον προκάτοχό του, το αυτοκίνητο έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και άκαμπτο άξονα με ράβδο Πανάρ και 4 διαμήκεις βραχίονες πίσω. Υπάρχει φυσικά σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης που ρυθμίζει τα διάφορα συστήματα του αυτοκίνητου με 4 διαφορετικές επιλογές (Comfort, Sport, Individual και Eco), ενώ όταν ο οδηγός επιλέξει το κλείδωμα και των τριών διαφορικών, το σύστημα περνάει αυτόματα σε μια πέμπτη επιλογή, τη G-Mode, που ρυθμίζει αναρτήσεις, κινητήρα και τιμόνι για σκληρή εκτός δρόμου χρήση. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα νέο 4λιτρο βενζινοκινητήρα V8 με διπλό τούρμπο που αποδίδει 422 ίππους σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων.

Κυβισμός (κ.εκ.)3.9823.9822.925 (D)2.925 (D)
Ισχύς (PS)422585286330
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)210220200210
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)5,94,57,46,4
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)11,513,19,69,6
Αριθμός θυρών5555
Αριθμός θέσεων5555
Τιμή σε ευρώ184.900275.190158.220219.500
Τιμή σε δραχμές63.004.67593.770.99253.913.46574.794.625

Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/results/mercedes-benz/g-class/34835
Προσωπικό σχόλιο: Μικρές πινελιές, τεράστιες αλλαγές.

Πηγή: https://auto-internet.gr/?auto7/3801/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%B7-mercedes-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-g-class