Land Rover – Range Rover Evoque Convertible I

Όμορφο για πάρα πολλούς και το λευκό (Fuji White) κάμπριο Evoque, με τις ματιές να το καρφώνουν ασταμάτητα. Μπορεί για εμάς το 5θυρο κλειστό Evoque να αποτελεί χωρίς αμφιβολία την πιο ωραία και ενδιαφέρουσα σιλουέτα ολόκληρης της κατηγορίας των SUV, αλλά δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην παραδεχθεί ότι αυτό το Convertible είναι κάτι το διαφορετικό – μοναδικό, για να ακριβολογούμε. Στην κυριολεξία μία κατηγορία μόνο του, αν και υπάρχουν και εκείνοι που δυσκολεύονται να αφομοιώσουν τη συγκεκριμένη επιλογή της εταιρείας. «Εγώ πάντως θα έπαιρνα το κλειστό», μας είπαν αρκετοί. Θα συμφωνούσαμε κι εμείς, μέχρι τη στιγμή που άνοιξε η οροφή. Έκτοτε δε θέλαμε να το κλείσουμε ποτέ…

Φιλόξενο το εσωτερικό του, με τις δύο εμπρός θέσεις να είναι εξαιρετικά αναπαυτικές, παραδοσιακά ψηλά τοποθετημένες για καλή ορατότητα, και να απέχουν πολύ μεταξύ τους (μεγάλο άλλωστε το συνολικό πλάτος των 1.980 χλστ. του αυτοκινήτου και καθόλου πληκτικό για τους πίσω επιβάτες, όπως ίσως περιμένεις όταν το βλέπεις απ’ έξω). Σημαντικό ρόλο εδώ παίζει και το μεγάλο μεταξόνιο των 2.660 χλστ. Η μόνη μας ένσταση αφορά το μικρό και στενό πίσω παρμπρίζ, το οποίο μάλιστα στην έκδοση Convertible το βλέπεις από το καθρεφτάκι να κουνιέται και λίγο.

Σε εκδόσεις του μοντέλου με περιοδική τετρακίνηση, από τα 35 χλμ./ώρα η ροπή μεταφέρεται μόνο στον εμπρός άξονα. Παράλληλα, όμως, υπάρχει και το Terrain Response. Το συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης διαθέτει τέσσερα στάνταρντ προγράμματα, για οδήγηση σε φυσιολογικές συνθήκες (General), για γρασίδι, χώμα, χιόνι (Grass/Gravel/Snow), για λασπωμένα εδάφη και νεροφαγώματα (Mud and Ruts) και για άμμο (Sand), συν μία προαιρετική λειτουργία για καλύτερες επιδόσεις στην άσφαλτο (Dynamic). Ουσιαστικά, επεμβαίνει στο σύστημα διεύθυνσης, στην απόκριση του γκαζιού, στα φρένα και στην κατανομή της ροπής εμπρός-πίσω. Σημειώστε όμως και το σύστημα ATPC (All Terain Progress Control), που επεμβαίνει στα προγράμματα λειτουργίας του αυτοκινήτου, όπως κάνει το cruise control, για παράδειγμα, διατηρώντας σταθερή την ταχύτητα από τα 1,8 έως τα 30 χλμ./ώρα, αλλά και τις εξαιρετικές τιμές των 19, 18,9 και 31 μοιρών, για τη γωνία προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής, αντίστοιχα. Είπαμε, δεν είναι ένα συνηθισμένο «καμπριολέ»…

Κυβισμός (κ.εκ.)1.9991.999 (D)1.999 (D)
Ισχύς (PS)240150180
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)209180195
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)8,612,010,3
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)8,65,75,7
Αριθμός θυρών3 33
Αριθμός θέσεων4 44
Τιμή σε ευρώ75.00066.00069.500
Τιμή σε δραχμές25.556.25022.489.50023.682.125

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Τολμηρή απόφαση για την εταιρία το σχέδιο αυτό.

Πηγή: https://www.4troxoi.gr/dokimes/odoiporika/me-range-rover-evoque-convertible-sti-mykono