Με αρκετά μεγάλο αμάξωμα πέντε θυρών, το γιαπωνέζικο μοντέλο είναι καλοσχεδιασμένο και, παρά τις μικρές διαστάσεις του, έχει καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά ευέλικτο και εύκολο στο παρκάρισμα. Ο χώρος αποσκευών είναι μέτριος με τα καθίσματα στην κανονική τους θέση, φτάνει όμως τα 560 λίτρα με ανακλιμένα τα πίσω καθίσματα.
Πρέπει να πλησιάσεις κοντά στο Τέριος για να αντιληφθείς τις διαστάσεις του. Όχι τόσο του μήκους ή του ύψους (3.845 και 1.695 χιλιοστά αντίστοιχα) όσο εκείνη του πλάτους, στα 1.555 χιλιοστά, που δίνει την πραγματική ταυτότητα του σχεδίου.
Οι γραμμές του είναι αρμονικές και σύγχρονες, ενώ δε λείπουν και οι καλόγουστες «τζιποειδείς» πινελιές όπως τα πλαϊνά προστατευτικά και ο εξωτερικά τοποθετημένος εφεδρικός τροχός.
Το Terios διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό και συνεκτικό συμπλέκτη. Η ισχύς κατανέμεται και στους τέσσερις τροχούς, εξασφαλίζοντας ασφάλεια και σταθερότητα σε όλες τις καταστάσεις. Στα συν του αυτοκινήτου και ο νέος (επίσης 1,3 λίτρων) κινητήρας με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής που έχει βελτιώσει τις επιδόσεις του Terios.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.298 |
Ισχύς (PS) | 86 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 155 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 13,9 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 7,7 |
Αριθμός θυρών | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 14.650 |
Τιμή σε δραχμές | 4.992.000 |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Σαν μικρό Rav4…
Πηγή: Auto Νέα, Τεύχος 402