Daihatsu – Terios I

Με αρκετά μεγάλο αμάξωμα πέντε θυρών, το γιαπωνέζικο μοντέλο είναι καλοσχεδιασμένο και, παρά τις μικρές διαστάσεις του, έχει καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά ευέλικτο και εύκολο στο παρκάρισμα. Ο χώρος αποσκευών είναι μέτριος με τα καθίσματα στην κανονική τους θέση, φτάνει όμως τα 560 λίτρα με ανακλιμένα τα πίσω καθίσματα.

Πρέπει να πλησιάσεις κοντά στο Τέριος για να αντιληφθείς τις διαστάσεις του. Όχι τόσο του μήκους ή του ύψους (3.845 και 1.695 χιλιοστά αντίστοιχα) όσο εκείνη του πλάτους, στα 1.555 χιλιοστά, που δίνει την πραγματική ταυτότητα του σχεδίου.
Οι γραμμές του είναι αρμονικές και σύγχρονες, ενώ δε λείπουν και οι καλόγουστες «τζιποειδείς» πινελιές όπως τα πλαϊνά προστατευτικά και ο εξωτερικά τοποθετημένος εφεδρικός τροχός.

Το Terios διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό και συνεκτικό συμπλέκτη. Η ισχύς κατανέμεται και στους τέσσερις τροχούς, εξασφαλίζοντας ασφάλεια και σταθερότητα σε όλες τις καταστάσεις. Στα συν του αυτοκινήτου και ο νέος (επίσης 1,3 λίτρων) κινητήρας με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής που έχει βελτιώσει τις επιδόσεις του Terios.

Καλοί χώροι.
Πρακτικό αμάξωμα.
Ευκολία χειρισμών.
Λειτουργικό στη πόλη.

Θορυβώδης κινητήρας.
Τιμή για 1300αρι
Μέτριο στους απότομους ελιγμούς.

Κυβισμός (κ.εκ.)1.298
Ισχύς (PS)86
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)155
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)13,9
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)7,7
Αριθμός θυρών5
Αριθμός θέσεων5
Τιμή σε ευρώ14.650
Τιμή σε δραχμές4.992.000

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Σαν μικρό Rav4…

Πηγή: Auto Νέα, Τεύχος 402