Toyota – 4 Runner

Η τρίτη γενιά 4Runner παρουσίασε νέους κινητήρες που τους μοιράστηκε με τα Toyota Tacoma πρώτης γενιάς. Σημαντικές αλλαγές από τα μοντέλα δεύτερης γενιάς περιλαμβάνουν μεγαλύτερο αμάξωμα σε μακρύτερο μεταξόνιο, αυξημένο εσωτερικό χώρο, αυξημένο χώρο φορτίου, διπλούς αερόσακους, ABS, ανυψωτική πίσω πόρτα, ανάρτηση πηνίου-ελατηρίου παντού, σύστημα διεύθυνσης, και σχεδιασμένο αεροδυναμικό περίγραμμα με γυάλινους προβολείς.

Επιπλέον, οι εκδόσεις Hilux Surf είχαν τροχούς 16 ιντσών και κεντρικό διαφορικό, επιτρέποντας τη χρήση τετρακίνησης σε σκληρές επιφάνειες χωρίς επιπλοκές για πρώτη φορά. Το προηγούμενο σύστημα διατηρήθηκε για να παρέχει εν κινήσει μεταξύ της πίσω και της τετρακίνησης όπως πριν. Το νέο 4Runner ήταν επίσης διαθέσιμο με εργοστασιακά εγκατεστημένο ηλεκτρικά επιλέξιμο κλείδωμα για το πίσω διαφορικό, πρώτη φορά για το 4Runner, αλλά ήταν διαθέσιμο από το 1993 στο Toyota Land Cruiser.

Το 4Runner ενσωματώνει τεχνολογία που δεν θα περιμένατε να βρείτε σε ένα μέσων διαστάσεων όχημα SUV, όπως το ευαίσθητο στην αλλαγή ροπής διαφορικό, με περιοριστή ολίσθησης, σύστημα ελέγχου και ευστάθειας σε κατάβαση υψωμάτων, ηλεκτρονικό μοχλό ισχύος και πίσω πνευματικές αναρτήσεις που μεταβάλλονται ανάλογα με το φορτίο. Το μοτέρ εκκίνησης συνεχίζει να περιστρέφει τον κινητήρα έως ότου οι αισθητήρες ανιχνεύσουν πλήρη καύση στους κυλίνδρους, και οι 90 μοιρών κλίσεις καθρέφτες στο πίσω μέρος επιτρέπουν στον οδηγό να βλέπει πάνω και κάτω όταν παρκάρει σε στενό και χαμηλού ύψους χώρο. Οι τιμές του ξεκινούν λίγο πιο κάτω από τα 30.000 δολάρια.

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Με αυτή την τιμή αποκλείεται να έρθει Ελλάδα.

Πηγή: Popular Science, Τεύχος 3