Με το όνομα Opel Frontera, η General Motors προσέφερε ένα όχημα εκτός δρόμου σε ορισμένες αγορές της Δυτικής Ευρώπης από το φθινόπωρο του 1991 έως το καλοκαίρι του 2003, το οποίο κατασκευάστηκε αρχικά από την IBC Vehicles στο Luton. Η Vauxhall παρήγαγε τη δεύτερη γενιά στο δικό της εργοστάσιο στο Ellesmere Port.
Το Opel Frontera είναι αντίγραφο του Isuzu Wizard και του Isuzu MU (Frontera Sport). Στην Αυστραλία προσφέρθηκαν από τον Holden ως Holden Frontera και στη Μεγάλη Βρετανία ως Vauxhall Frontera μέχρι τις αρχές του 2004.
Τρίθυρη (κοντή) και πεντάθυρη (μακριά) είναι οι δύο εκδόσεις που παρουσιάζει το Opel Frontera. Ένα αυτοκίνητο που σε όλες τις εκδόσεις του διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό, τόσο στον τομέα της άνεσης όσο και στον τομέα της ασφάλειας, και λογικές τιμές.
Η ποιότητα κατασκευής, η αξιοπιστία και το το φινίρισμα είναι στα συν του μοντέλου, το οποίο συμπεριφέρεται το ίδιο καλά στην άσφαλτο και στο χώμα. Το Frontera διαθέτει κίνηση στους πίσω τροχούς και η επιλογή της τετρακίνησης γίνεται από τον οδηγό. Το γεγονός προσφέρει μεγάλες δυνατότητες στο αυτοκίνητο, αλλά και στον κάτοχό του, για κίνηση σε δύσβατα μονοπάτια, εκεί που η χάραξη είναι υποτυπώδης. Στην άσφαλτο το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά προβλέψιμο και ασφαλές.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.198 | 3.615 | 2.171 (D) |
Ισχύς (PS) | 136 | 205 | 120 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 161 | 192 | 154 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 14,0 | 9,7 | 14,6 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 11,1 | 12,6 | 8,7 |
Αριθμός θυρών | 5 (3) | 5 (3) | 5 (3) |
Αριθμός θέσεων | 5 | 5 | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 34.571 | – | – |
Τιμή σε δραχμές | 11.780.000 | – | – |
Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/results/opel/vauxhall/frontera/15585
Προσωπικό σχόλιο: Πάλιωσε πλέον αυτό το σχέδιο, χρειάζεται μια ανανέωση.
Πηγή: Auto Νέα, Τεύχος 402