Τα τετράπορτα επαγγελματικά ημιφορτηγά δεν είναι πλέον αμιγώς επαγγελματικά ούτε, βεβαίως, καθαρόαιμα ημιφορτηγά. Η επιμήκυνση της καμπίνας των επιβατών, έχει μειώσει δραστικά την έκταση του χώρου φόρτωσης, ο οποίος μοιάζει με ξεσκέπαστο πορτμπαγκάζ. Το Isuzu φέρει χρωμιωμένη μάσκα, προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος και ευμεγέθεις καθρέπτες. Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι πολύ ικανοποιητικός. Διαθέτει μεγάλα και πολύ αναπαυτικά καθίσματα με εξαιρετική πλευρική στήριξη. Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης, το τιμόνι ρυθμίζεται καθ΄ ύψος και γενικά τα πάντα βρίσκονται εκεί που πρέπει. Τα κλασσικά περιστροφικά χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού είναι σαφώς πιο εύχρηστα και λειτουργικά.
Το Isuzu είναι το μοναδικά τρίλιτρο της κατηγορίας του, αλλά στην πράξη ο κινητήρας είναι πιο αργόστροφος, αφού αποδίδει 130 άλογα στις 3.800 στροφές, με το κόκκινο να αρχίζει στις 4.000 στροφές. Από την άλλη πλευρά τα μεγάλα αποθέματα ροπής είναι διαθέσιμα από πολύ νωρίς, κάτι που είναι πρωταρχικής σημασίας για τον προορισμό του αυτοκινήτου.
Το σύστημα μετάδοσης είναι η κατ΄ επιλογή τετρακίνηση με ηλεκτρομηχανικό τρόπο. Όσον αφορά τις αναρτήσεις το Isuzu είναι μαλακό με μεγάλες διαδρομές και προσφέρει μεγαλύτερη άνεση, αλλά γέρνει περισσότερο στις στροφές.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.999 (D) |
Ισχύς (PS) | 129 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 155 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 14,2 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 10,5 |
Αριθμός θυρών | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 26.650 |
Τιμή σε δραχμές | 9.080.987 |
Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/results/isuzu/d-max/rodeo/15763
Προσωπικό σχόλιο: Για επαγγελματίες οικογενειάρχες, και όχι μόνο…
Πηγή: 4×4 & SUV & Pick Up