Chevrolet – Captiva I

Η πρώτη γενιά του μοντέλου αναπτύχθηκε από την GM Daewoo (τώρα GM Korea), τη θυγατρική του ομίλου της General Motors (GM) στη Νότια Κορέα, αλλά διατέθηκε με το όνομα και το σήμα της Chevrolet, λόγω της μετονομασίας όλων των μοντέλων της Daewoo σε Chevrolet από τις 1 Ιανουαρίου 2005. Κατασκευάστηκε από τον Οκτώβριο του 2006 έως τον Σεπτέμβριο του 2018. Το Captiva χρησιμοποίησε την πλατφόρμα της GM Theta, στην οποία βασίστηκε και το SUV Opel Antara, που διατέθηκε στην Ευρώπη παράλληλα με το Captiva

Το Captiva ξεκίνησε την “καριέρα” του στην ελληνική αγορά και ποντάρει στη σύγχρονη εξωτερική του εμφάνιση, στους καλούς χώρους που μπορούν να φιλοξενήσουν έως εφτά άτομα και στο ότι αποτελεί συμπαραγωγή με το Opel Antara, με το οποίο μοιράζεται μηχανικά μέρη και σύνολα.

“Μελανό σημείο” για όσους επιζητούν τις επιδόσεις αποτελεί ο βασικός κινητήρας των 2,4 λίτρων, που με τους 136 ίππους δυσκολεύεται να κινήσει γρήγορα το αμάξωμα των 1.730 κιλών.
Στις αρχές του 2011 και στις αρχές του 2016, το Chevrolet Captiva υπέστη δύο έντονες αισθητικές ανανεώσεις, χωρίς όμως να ανακόψει τις ολοένα και φθίνουσες πωλήσεις του.

Κυβισμός (κ.εκ.)2.4053.1951.991 (D)
Ισχύς (PS)136250150
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)184204186
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)11,58,810,6
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)9,111,57,4
Αριθμός θυρών555
Αριθμός θέσεων5 55
Τιμή σε ευρώ31.50041.95033.950
Τιμή σε δραχμές10.733.62514.294.46211.568.462

Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/en/results/chevrolet/captiva/15714
Προσωπικό σχόλιο: Με αυτό τον χαρακτήρα θα μπορούσε άνετα να ήταν Daewoo.

Πηγή: Tripassion Motor Τεύχος 02