Το νέο “είδος” της αυτοκινητοβιομηχανίας της BMW, που ακούει στο όνομα “X6”, δημιουργεί έντονη έλξη με την εξωτική του ομορφιά και προκαλεί σωματική διαταραχή οδηγικά, φέρνοντας νέα δεδομένα στο χώρο αυτό των τετρακίνητων αυτοκινήτων. Η X6 θα μπορούσαμε να πούμε ότι μάλλον «αδικείται» σχεδιαστικά μέσω του φωτογραφικού φακού, αφού στο δρόμο, εκτός από το ότι επιβάλλεται και ξεχωρίζει με την παρουσία της, έχει την ιδιότητα να συγκεντρώνει με ευκολία πάνω της βλέμματα γεμάτα με εντυπωσιασμό και περιέργεια, για το περί τίνος πρόκειται. Όχι ποιας φίρμας, αφού αυτό γίνεται άμεσα ορατό από μπροστά κυρίως, όπου οι ομοιότητες με την «αδελφή» X5 είναι ορατές.
Από το πλάι όμως, είναι κάτι εντελώς καινούριο για τα δεδομένα της BMW, καθώς η έντονη κλίση της οροφής και η χυτή ουρά του αυτοκινήτου παραπέμπουν άμεσα σε κουπέ παρά σε SUV. Ίσως περισσότερο εντυπωσιακή και μυώδης είναι η πίσω εικόνα, στην οποία συνάδουν ο αυξημένος όγκος, οι «ανοιγμένοι» θόλοι των τροχών και τα μετατρόχια με τα ευμεγέθη ελαστικά και οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στις γωνίες του προφυλακτήρα. Η Χ6 xDrive35i τροφοδοτείται με το νέο 6κύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο των 3,0 λτ. με τη διπλή υπερτροφοδότηση, το οποίο χαρίζει στο βαρύ αμάξωμα της BMW υψηλές επιδόσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει, αντίστοιχες με αυτές της X5 4,8i των 355 ίππων. Παράλληλα, ένα ακόμα βασικό στοιχείο που κάνει τον εν λόγω κινητήρα να ξεχωρίζει, είναι η απουσία του turbo lag, λόγω της απόδοσης της ροπής από τις χαμηλές στροφές και η γραμμική απόδοση της ισχύος, σε σημείο που να δίνει την αίσθηση ενός δυνατού ατμοσφαιρικού κινητήρα, παρά ενός turbo.
Λίγο-πολύ τα αυτοκίνητα της BMW είναι γνωστά για τα οδηγικά τους χαρίσματα, χαρακτηριστικό το οποίο δε θα μπορούσε να μην ισχύει και στην περίπτωση του νεότερου μοντέλου της. Ωστόσο, μπορεί εύλογα κάποιος να αναρωτηθεί, πώς είναι δυνατόν ένα πολυτελές SUV (ή μάλλον Sports Activity Coupe), με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, με θηριώδεις διαστάσεις και βάρος που ξεπερνάει τους 2,2 τόνους, να δίνει την αίσθηση ενός σπορ – κουπέ. Όπως η X5, έτσι και η πιο σπορτίφ X6 δεν προορίζεται για εξορμήσεις σε δύσβατες ορεινές διαδρομές, λόγω του «ασφάλτινου» χαρακτήρα της. Ωστόσο, στο πατημένο χώμα θα κινηθεί χωρίς πρόβλημα, λόγω της αυξημένης απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος και της πολύ καλής μόνιμης τετρακίνησης xDrive, όχι όμως και σε σημεία με πιο μεγάλες «φυτευτές» πέτρες, όπου η σφιχτή ανάρτηση με τις μικρές διαδρομές και τα ελαστικά διαστάσεων 275/40 R20 θέτουν τα όρια.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.979 | 4.395 | 4.395 | 2.993 (D) | 2.993 (D) | 2.993 (D) |
Ισχύς (PS) | 306 | 407 | 555 | 235 | 286 | 381 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 240 | 250 | 250 | 210 | 236 | 250 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 6,7 | 5,4 | 4,7 | 29,1 | 27,3 | 5,3 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 10,3 | 12,5 | 13,9 | 8,2 | 8,3 | 7,7 |
Αριθμός θυρών | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 79.800 | 102.300 | – | 77.900 | 83.500 | – |
Τιμή σε δραχμές | 27.191.850 | 34.858.725 | – | 26.544.425 | 28.452.625 | – |
Euro NCAP: –
Προσωπικό σχόλιο: Ο γρήγορος και ακριβός αδερφός του Χ5.
Πηγή: http://www.4x4mag.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=69982