Subaru – Forester III

Η νέα γενιά του Forester κοιτάζει πλέον ξεκάθαρα προς τα SUV μοντέλα, ενώ είναι αναβαθμισμένη σε μια σειρά από τομείς σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Η Subaru βάζει, λοιπόν, στο «παιχνίδι» των 4Χ4 ένα πιο έτοιμο, να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, αυτοκίνητο. Η νέα γενιά του Subaru Forester βασίζεται μηχανικά στο Impreza και, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, διαθέτει νέα πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, αλλά και βελτιωμένη εμπρόσθια ανάρτηση, που διατηρεί φυσικά τα γόνατα ΜακΦέρσον. Επιπλέον, οι μηχανικοί της Subaru τοποθέτησαν χαμηλότερα στο αμάξωμα τον κινητήρα, έτσι ώστε να χαμηλώσουν το κέντρο βάρους του οχήματος και αυτό, παρ’ ότι το αμάξωμα του νέου Forester έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, φτάνοντας στα 215 χλστ. στις 2λιτρες εκδόσεις (+10 χλστ.).

Το νέο Forester ενσωματώνει τη μόνιμη τετρακίνηση Symmetrical AWD της Subaru. Το σύστημα χρησιμοποιεί ένα κεντρικό διαφορικό για τη μετάδοση της ροπής στους τέσσερις τροχούς σε ποσοστό 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, ενώ παράλληλα ένα μπλοκέ διαφορικό LSD στον πίσω άξονα φροντίζει ώστε να καταστέλλεται η διαφορά στην ταχύτητα μεταξύ των δύο αξόνων. Από εκεί και πέρα, το Forester δίνει και τη δυνατότητα για “κοντές” σχέσεις, μέσω του ειδικού μοχλού στην κεντρική κονσόλα.

Ο γνωστός 4κύλινδρος boxer των 2,0 λίτρων της Subaru κάνει και πάλι την παρουσία του κάτω από το καπό της νέας γενιάς Forester, με μικρές βελτιώσεις, που στόχο έχουν τη βελτίωση της ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, αλλά και τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Οι τεχνικοί, λοιπόν, της Subaru προχώρησαν σε ανασχεδιασμό της κεφαλής των κυλίνδρων για αποτελεσματικότερη καύση, ενώ παράλληλα έχει μικρύνει σε διάμετρο και έχει μεγαλώσει σε μήκος η πολλαπλή εισαγωγής.

Κυβισμός (κ.εκ.)1.9942.4571.998 (D)
Ισχύς (PS)150230147
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)184214186
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)11,07,110,4
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)8,410,56,4
Αριθμός θυρών555
Αριθμός θέσεων555
Τιμή σε ευρώ28.90037.900
Τιμή σε δραχμές9.847.67512.914.425

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Τελικά με τον καιρό έρχεται και η εμπειρία.Την εμφάνιση την έφτιαξαν, και επιτέλους το ύψος από το έδαφος.

Πηγή: http://www.4x4mag.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=69123