Mazda – BT-50

Με νέα σχεδίαση της εμπρόσθιας εισαγωγής αέρα καθώς και του εμπρόσθιου προφυλακτήρα, αλλαγή στην απόχρωση και το φόντο των εμπρός/ πλαϊνών και πίσω φωτιστικών σωμάτων, νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, νέο σκαλοπάτι εισόδου, καθώς και αρκετές πινελιές αναβάθμισης, το ανανεωμένο BT-50 έρχεται πολλά υποσχόμενο. Η υφή της ποιότητας των υλικών του ταμπλό ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο, με ιδιαίτερα θετικό τελικό αποτέλεσμα τόσο αισθητικά όσο και πρακτικά, σε θέματα ανθεκτικότητας και αντοχής. Ο πίνακας οργάνων είναι ιδιαίτερα ευανάγνωστος χάρη και στην αλλαγή του φωτισμού του, ενώ και η εργονομία παραμένει σε υψηλά επίπεδα.

Το Mazda BT-50 FL Double Cab αποδείχθηκε ιδιαίτερα ανθεκτικό στα εκτός δρόμου εμπόδια της «μητέρας φύσης», ταυτόχρονα όμως επέδειξε και μια ιδιαίτερα ουδέτερη έως ικανοποιητική συμπεριφορά στην άσφαλτο είτε με την βοήθεια της τετρακίνησης είτε με κίνηση στους δύο τροχούς. Είναι φανερό όμως πως ο πραγματικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου εκδηλώνεται στις εκτός δρόμου διαδρομές, οπού κινείται σε πιο οικεία μονοπάτια, με χαρακτηριστική άνεση. Κάτω από το καπό της διπλοκάμπινης έκδοσης του BT-50 βρίσκεται ο γνώριμος 16βάλβιδος πετρελαιοκινητήρας MZR-CD των 2.500 κ. εκ, ο οποίος αποδίδει ισχύ 143 ίππων και ροπή 330 Nm και διακρίνεται για την μειωμένη μέση κατανάλωση καυσίμου, όσο και για τις καλές επιδόσεις του.

Ο χώρος φόρτωσης της συγκεκριμένης έκδοσης του ΒΤ-50 με τη διπλή καμπίνα, έχει μήκος 1.530 χλστ. και συνολικό ωφέλιμο φορτίο της τάξης των 1.137 κιλών, η διαδικασία της φόρτωσης πραγματοποιείται με σχετική ευκολία, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως σε αυτό το γεγονός συντελεί και η νέα χειρολαβή της πόρτας του χώρου φόρτωσης.

Κυβισμός (κ.εκ.)2.499 (D)
Ισχύς (PS)143
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)158
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)12,5
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)9,3
Αριθμός θυρών4
Αριθμός θέσεων5
Τιμή σε ευρώ28.860
Τιμή σε δραχμές9.834.045

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Ακόμα ένα Pick-Up με παιχνιδιάρικο χαρακτήρα.

Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/91090.asp