Dodge – Ram 1500 IV

Η τέταρτη γενιά Dodge Ram παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βόρειας Αμερικής το 2008 στο Ντιτρόιτ. υτή η τελευταία γενιά πωλήθηκε ως το Dodge Ram 1500 του 2009 από το φθινόπωρο του 2008. Τα μοντέλα 2500, 3500, 4500 και 5500 προστέθηκαν αργότερα στη σειρά. Το 2010, η μάρκα Ram Trucks διαχωρίστηκε από την Dodge. Η Chrysler LLC προσπάθησε να διατηρήσει τον Ram ανταγωνιστικό στην αγορά μέσω διαφόρων εξελίξεων για το μοντέλο του 2009, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας τετράθυρης καμπίνας, νέα ανάρτηση, μια νέα επιλογή κινητήρα και το Rambox, ένα νέο σύστημα αποθήκευσης που επιτρέπει ασφαλή αποθήκευση μέσα στους τοίχους αυτοκινήτου. Αργότερα μοντέλα έχουν το σύστημα Rambox συνδεδεμένο με το απομακρυσμένο σύστημα χωρίς κλειδί

Από το 2011, τα φορτηγά Ram διατίθενται στην αγορά με χειροκίνητα κιβώτια “αποκλειστικά για την κατηγορία”. Αυτό συμβαίνει επειδή οι ανταγωνιστές σταμάτησαν να κάνουν χειροκίνητα κιβώτια διαθέσιμα στην εγχώρια αγορά. Τα φορτηγά Chevrolet Silverado διέκοψαν την επιλογή μη αυτόματου κιβωτίου μετά το έτος 2006. Τα φορτηγά Ford Super Duty διέκοψαν την επιλογή μη αυτόματου κιβωτίου μετά το έτος 2010. Η επιλογή Mega Cab σταμάτησε στο μοντέλο 1500, αντικαταστάθηκε από μια πραγματική καμπίνα πληρώματος τεσσάρων θυρών. Άλλες επιλογές καμπίνας είναι κανονική καμπίνα και η Quad Cab. Η επιλογή Mega Cab παραμένει στα μοντέλα βαρέως τύπου, μαζί με την καμπίνα πληρώματος. Οι βελτιώσεις που έγιναν από την προηγούμενη γενιά είναι κυριώς ότι τα πίσω καθίσματα είναι πλέον σε θέση να γέρνουν.

Η ανάρτηση αέρα είναι προαιρετική για μοντέλα του 2013, προσφέροντας τέσσερις ρυθμίσεις ύψους οδήγησης. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος σταθερότητας γίνεται στάνταρ σε μοντέλα 2500 και 3500. Για το 2013, το Ram είναι επίσης το πρώτο βορειοαμερικανικό φορτηγό που προσφέρει εκκίνηση χωρίς κλειδί. Η Ram, για άλλη μια φορά, έβαλε τον κεντρικό άξονα να αποσυνδέεται (CAD) στα 3500 μοντέλα 4×4. 2500 Ram φορτηγά δεν είχαν σύστημα CAD (Center Axle Disconnect) μέχρι τα μοντέλα του 2014. H Ram ισχυρίζεται ότι αυτή η τεχνολογία βελτιώνει την απόδοση καυσίμου. Το 4×4 είδε επιπλέον αλλαγές με τo transfer να γίνεται τώρα από την BorgWarner αντί για τη New Venture Gear.

Κυβισμός (κ.εκ.)3.7014.7015.6546.685 (D)
Ισχύς (PS)231314396350
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)
Αριθμός θυρών4444
Αριθμός θέσεων6666
Τιμή σε ευρώ
Τιμή σε δραχμές

Euro NCAP:
Προσωπικό σχόλιο: Ακόμα και οι Αμερικάνοι, τα έχουν στην κατηγορία φορτηγών.

Πηγή: https://en.wikipedia.org/wiki/Ram_pickup