H DS επεκτείνει τη γκάμα της με ένα αυτοκίνητο στην πιο δημοφιλή κατηγορία, αυτή των B-SUV. To DS 3 Crossback προτείνεται ως η πλέον πολυτελής και ξεχωριστή πρόταση, με έμφαση στην τεχνολογία και στην ποιότητα. Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMP, η οποία εξελίχθηκε για να προσφέρει αυξημένη ακαμψία (+30%), μειωμένο βάρος (-35 kg) ενώ είναι συμβατή και με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης χωρίς οι μπαταρίες να κλέβουν χώρο από τους επιβάτες και τις αποσκευές. Η DS απολαμβάνει προνόμια εντός του γαλλογερμανικού ομίλου, προκειμένου να καθιερωθεί ως κατασκευαστής premium έναντι και του γερμανικού ανταγωνισμού. Και εννοούμε την πρόσβαση στα πάνω ράφια σε ό,τι έχει να κάνει με τεχνολογία και υλικά.
Με μήκος 4,12 μέτρα, πλάτος 1,79 και ύψος 1,52 είναι στην καρδιά του ανταγωνισμού. Και, σύμφωνα με την DS προσφέρει καλύτερους εσωτερικούς χώρους στις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις. Αλλά και μεγαλύτερη ευελιξία, καθώς άλλο ένα στοιχείο της CMP είναι ο μικρός κύκλος στροφής. Στέκεται στα 17 εκατοστά πάνω από το έδαφος, απόσταση κορυφαία για την κατηγορία. Σε συνδυασμό με τους μεγάλους τροχούς (17 και 18 ιντσών σε εννιά σχέδια) και τους μικρούς προβόλους, υπόσχεται καλές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Αν και για την ώρα το Grip Control, γνωστό από συγγενικά μοντέλα, δεν είναι ακόμη διαθέσιμο (πιθανώς διαθέσιμο το φθινόπωρο).
Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ουδέτερη, ίσως λίγο περισσότερο να κλίνει προς την άνεση αντί του σπορ χαρακτήρα. Ο έλεγχος του αμαξώματος είναι πολύ καλός, χωρίς μεγάλη κλίση, χωρίς τάσεις πλεύσεις ή αδράνεια στην είσοδο της στροφής. Η απόσβεση στις λακκούβες και γενικότερα η ποιότητα κύλισης υπογραμμίζουν τον αρχοντικό χαρακτήρα που η DS Automobiles θέλει τα αυτοκίνητά της να βγάζουν. Το βάρος που έχει εξοικονομηθεί από τη βασική δομή έχει χρησιμοποιηθεί για πιο παχιά ηχομονωτικά κρύσταλλα, στα παρμπρίζ και στα παράθυρα. Έτσι η καμπίνα παραμένει ήσυχη, απαλλαγμένη από αεροδυναμικό ή θόρυβο κύλισης στις περισσότερες περιπτώσεις.
Η αντιπροσωπεία της DS, της πολυτελούς μάρκας του γαλλικού γκρουπ PSA, ανακοίνωσε τις τιμές με τις οποίες διατίθεται στην ελληνική αγορά το αμιγώς ηλεκτρικό SUV DS 3 Crossback E-Tense, που διαθέτει κινητήρα 136 ίππων και προσφέρει αυτονομία έως 320 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Το αυτοκίνητο διατίθεται σε δύο ιδιαίτερα πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις και η τιμή του ξεκινάει από 42.000 ευρώ, με στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ESP, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος μέχρι τα 140 χλμ./ώρα, ενεργό σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου, 6 αερόσακους (οι αερόσακοι κεφαλής εμπρός-πίσω), αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πλοήγησης, σύστημα πολυμέσων με Bluetooth, θύρα USB, λειτουργία mirror screen, και λειτουργία WiFi κλπ.
Κυβισμός (κ.εκ.) ή kWh | 1.199 | 1.199 | 1.199 | 1.499 (D) | 50,0 |
Ισχύς (PS) | 102 | 131 | 155 | 102 | 136 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 185 | 196 | 208 | 180 | 150 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 10,9 | 9,2 | 8,2 | 11,4 | 8,7 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 4,7 | 1,9 | 5,4 | 3,7 | – |
Αριθμός θυρών | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 21.800 | 26.850 | 32.850 | 25.900 | 42.000 |
Τιμή σε δραχμές | 7.428.350 | 9.149.137 | 11.193.637 | 8.825.425 | 14.311.500 |
Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/results/ds/3-crossback/37575 & https://www.euroncap.com/en/results/ds/3-crossback/37574
Προσωπικό σχόλιο: Μοντέλα με ή χωρίς safety pack;;;
Πηγή: https://www.drive.gr/test-drives/apostoli/dokimazoyme-neo-ds-3-crossback & https://auto-internet.gr/?auto7/4570/%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B1/%CE%B1%CF%80%CF%8C-42000-%CF%84%CE%BF-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-ds-3-crossback-e-tense