Peugeot – 3008 II

Το Peugeot 3008 έχει στη φαρέτρα του τον τίτλο του «Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς», όχι βέβαια τυχαία, αφού είναι ένα από τα πιο προηγμένα SUV της εποχής. Διαθέτει ένα δυναμικό και στιλάτο αμάξωμα, το οποίο συνδυάζεται με το εσωτερικό Peugeot i-Cockpit που δημιουργεί ένα εντυπωσιακό ψηφιακό περιβάλλον με premium χαρακτηριστικά ποιότητας και άνεσης. Το Peugeot 3008 διατίθεται επίσης με το σύστημα Advanced Grip Control, το οποίο μεγιστοποιεί την προσφερόμενη πρόσφυση ακόμη και σε σαθρά εδάφη (άμμο, λάσπη, χιόνι κ.ο.κ.).

Πλήρης είναι η γκάμα των κινητήρων του, με αποκλειστικά turbo επιλογές βενζίνης και πετρελαίου. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει ο νέος 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης PureTech των 130 ίππων, ο οποίος έχει αναδειχθεί «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2018» στην κατηγορία του (1.0-1.4 λίτρα) για τέταρτη συνεχόμενη φορά (2015, 2016, 2017, 2018) και είναι διαθέσιμος με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο 8 σχέσεων. Το Peugeot 3008 εφοδιάζεται και με τον νεότερο δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα diesel 1.5 BlueHDi 130 S&S, ο οποίος διαθέτει ένα ακόμη πιο αποτελεσματικό σύστημα αντιρρύπανσης. Έτσι, τόσο σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων όσο και με το αυτόματο των 8 ταχυτήτων, εξασφαλίζει στο 3008 SUV ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα 1.6 BlueHDi 120 S&S.

Επιπλέον των παραπάνω, η Peugeot εφοδιάζει το 3008 με μια σειρά από προηγμένα τεχνολογικά συστήματα, που εξασφαλίζουν κορυφαία επίπεδα ασφαλείας. Μεταξύ αυτών διατίθεται σύστημα ανίχνευσης ορίου ταχύτητας, σύστημα αυτόματης πέδησης Active Safety Brake με Distance Alert, ειδοποίηση για ακούσια παρέκκλιση πορείας, ενεργό σύστημα επόπτευσης νεκρής γωνίας, ειδοποίηση Driver Attention Alert για τυχόν μειωμένη επαγρύπνηση οδηγού, καθώς και προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας με λειτουργία Stop (Active Cruise Control).

Το νέο 3008 Hybrid4, έχει 300 ίππους, τετρακίνηση, εκπέμπει μόλις 29γραμ (C0₂/χλμ) ρύπων και έχει αυτονομία 59 χλμ με ηλεκτροκίνηση.Αυτό είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης 200 ίππων PureTech και δύο ηλεκτρικών κινητήρων: Ένας στους εμπρός τροχούς (συνδεδεμένος με το e-EAT8 κιβώτιο ταχυτήτων), που αναπτύσσει 110 ίππους (ή 81kW) και ο δεύτερος στον πίσω άξονα με απόδοση 112 ίππων (ή 83kW ). Η λειτουργία 4WD παρέχει βελτιωμένη πρόσφυση σε βρεγμένους, λασπώδεις ή και χιονισμένους δρόμους, με την ισχύ να κατανέμεται ομοιόμορφα και στους τέσσερις τροχούς του οχήματος. Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία της, η έκδοση HYBRID4, θα συμπληρώσει την γκάμα με με την έκδοση HYBRID με απόδοση 225 ίππων (θα συνδυάζει έναν κινητήρα PureTech 180 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων (ή 80 kW), που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του οχήματος και είναι συνδεδεμένος με το e-EAT8 κιβώτιο ταχυτήτων.

Κυβισμός (κ.εκ.)1.199 (4×2)1.598 (4×2)1.598 (H) (4×2)1.598 (H) (4×4)1.499 (D) (4×2)1.997 (D) (4×2)
Ισχύς (PS)130180225300130177
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)188222225235192208
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)10,88,06,95,910,89,0
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)5,15,61,32,24,04,8
Αριθμός θυρών555555
Αριθμός θέσεων555555
Τιμή σε ευρώ26.40035.90050.60055.600 32.20046.900
Τιμή σε δραχμές8.995.80012.232.92517.241.95018.945.70010.972.15015.981.175

Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/results/peugeot/3008/5008/26581
Προσωπικό σχόλιο: Λίγο ακριβό δεν είναι;

Πηγή: https://www.kathimerini.gr/1030435/gallery/aytokinhsh/aytokinhsh-epikairothta/me-to-peugeot-3008-sth-messhnia & https://www.newsauto.gr/news/peugeot-3008-ena-plug-in-hybrid-300-ippon/