Bmw – X2 I

Δείχνει ελκυστική και πιο θελκτική για τον υποψήφιο αγοραστή, πιο σπορτίβ και διαφορετική από ό,τι μας έχει συνηθίσει ως τώρα η BMW στα μοντέλα της Σειρά Χ. Δεν έχει το απρόσμενο και το μεθοδευμένα «προκλητικό» στυλ μιας Χ6 ούτε το πιο συμβατικό μιας Χ1. Η X2 δεν καλύπτει απλώς ένα «κενό» στην ονοματοδοσία των μοντέλων της σειράς των crossover/SUV της BMW, το κάνει έτσι που να αντικατοπτρίζει με ουσιαστικότερο από ό,τι ως τώρα τρόπο ένα από τα δομικά χαρακτηριστικά της εταιρείας: τον σπορ «χαρακτήρα» που προσδίδει στα οχήματά της.

Για να επιτευχθεί αυτό, η X2 βασίζεται στην πλατφόρμα UKL (Untere Klasse) και συγκεκριμένα στην εκδοχή της UKL2, η οποία έχει χρησιμοποιηθεί και στη Χ1 (όπως επίσης στην Active Touring 2 και τα καινούργια MINI). Η πρόθεση των ανθρώπων της BMW είναι δεδομένη: Να δημιουργήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα νέα μοντέλα επ’ αυτής και να προσφέρουν πολλές επιλογές στον υποψήφιο αγοραστή. Και αυτό να γίνει με τρόπο που να τον διευκολύνει στην τελική επιλογή του και όχι να τον μπερδεύει με ομοειδή οχήματα. Γιατί την X2; Ως πρωθύστερο, για δύο λόγους: αφενός για το σχήμα του αμαξώματός της και αφετέρου λόγω της οδικής συμπεριφορά της -καίτοι ένα SUV. Το προφανές, δηλαδή η σχεδίασή της, προκαλεί το ενδιαφέρον και ερωτήσεις περί αυτής. Το… υποδόριο, δηλαδή η οδική συμπεριφορά της, είναι κάτι που διαπιστώνεις οδηγώντας την. Η X2 δεν είναι μια μικρότερη Χ1, όπως ίσως θεωρήσει κάποιος -τα δύο μοντέλα διαχωρίζονται σαφώς σε ό,τι αφορά τον εν γένει «χαρακτήρα» τους.

Η ποιότητα κατασκευής και υλικών είναι σε υψηλό επίπεδο, φυσικά. Η θέση οδήγησης βρίσκεται τοποθετημένη λίγο ψηλότερα απ’ ό,τι συνήθως και είναι καλή. Στη συγκεκριμένη εξοπλιστική έκδοση τα εμπρός καθίσματα είναι τύπου μπάκετ και στηρίζουν πολύ καλά το σώμα των εμπρός επιβατών. Αυτό συντείνει στην εν γένει πολύ καλή οδηγική αίσθηση της X2, για τα δεδομένα του οχήματος. Η αίσθηση του τιμονιού είναι ακριβής και αρκετά «βαριά» ενώ η ανάρτηση και το πλαίσιο του οχήματος συμβάλλουν στην καλή οδική συμπεριφορά. Η τετρακίνητη έκδοση της X2 σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει αυξημένη ικανότητα κίνησης εκτός ασφάλτου. Το σύστημα xDrive επιτρέπει στον οδηγό να συνεχίζει τη διαδρομή του όταν οι συνθήκες πρόσφυσης είναι μειωμένες ή το ανάγλυφο του εδάφους δυσχεραίνει, όμως αυτό πρέπει να έχει πάντα κατά νου ότι το ύψος του οχήματος από το έδαφος είναι 18,2 cm, τιμή που δεν επιτρέπει ακρότητες εκτός δρόμου.

Σχεδίαση
Ποιότητα
Εξοπλισμός
Κατανάλωση
Τεχνολογικό πακέτο

Απορροφητικότητα ανάρτησης σε εγκάρσιες κακοτεχνίες του δρόμου

Κυβισμός (κ.εκ.) 1.499 (4×2)1.998 (4×2)1.998 (4×4)1.998 (4×4)1.496 (D) (4×2)1.995 (D) (4×2)1.995 (D) (4×4)1.995 (D) (4×2)1.995 (D) (4×4)1.995 (D) (4×4)
Ισχύς (PS)140192192306116150150190190231
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)205227224250190207206224221237
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)9,67,77,85,011,59,39,27,97,76,6
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)5,65,66,56,94,14,54,94,44,64,8
Αριθμός θυρών5555555555
Αριθμός θέσεων5555555555
Τιμή σε ευρώ33.63042.80046.50066.40036.85041.35045.30048.45052.20053.350
Τιμή σε δραχμές11.459.42214.584.10015.844.87522.625.80012.556.63714.090.01215.435.97516.509.33717.787.15018.179.012

Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/results/bmw/x1-/-x2/30140
Προσωπικό σχόλιο: Η πιο σπορ X1..

Πηγή: https://www.caranddriver.gr/review/arthro/dokimazoume_bmw_x2_xdrive_25d_231_ps_steptronic-7725608/