Seat – Tarraco

Tarraco ήταν το αρχαίο όνομα της σημερινής πόλης Ταρραγόνα, στην Καταλονία της Ισπανίας. Πιστή στην φιλοσοφία της η SEAT, που θέλει τα μοντέλα της να έχουν ονόματα Iσπανικών πόλεων, παρουσιάζει το νέο της μεγάλο SUV, το Tarraco, που μοιράζεται αρκετά μηχανικά μέρη από το «αδελφό» Skoda Kodiaq, αλλά διαθέτει την δική του ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα. Στοιχεία της τελευταίας αποτελούν τα αιχμηρά και καλαίσθητα φωτιστικά σώματα, η χρωμιωμένη κυψελοειδής μάσκα, οι αρμονικές αναλογίες- παρά το μεγάλο του όγκο- και τα Led φωτιστικά σώματα πίσω. Αν σε αυτά προσθέσετε και τις 19άρες ζάντες (βασικός εξοπλισμός), τότε έχετε μια σφαιρική εικόνα του εξωτερικού.

Το εσωτερικό από την άλλη είναι ιδιαίτερα προσεγμένο με καλή ποιότητα κατασκευής και ευανάγνωστο και εύκολα προσβάσιμο Cockpit- Display, το σύστημα πλοήγησης είναι πιο ψηλά τοποθετημένο σε σχέση με τα αδελφά μοντέλα της VW και της Skoda, ενώ το μενού είναι σαφές και εύκολο στη χρήση του. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και με όλα τα επιμέρους χειριστήρια. Το μήκους 2,79 μέτρων μεταξόνιο παραπέμπει σε άνετους χώρους στο εσωτερικό και όντως έτσι έχουν τα πράγματα, καθώς ακόμη καθώς ακόμη και στην 3η θέση καθισμάτων θα φιλοξενηθούν με σχετική άνεση 2 ενήλικες επιβάτες. Πολύ καλό είναι και το επίπεδο εξοπλισμού, το οποίο μπορεί να εμπλουτιστεί βεβαίως περαιτέρω κατά το δοκούν, τις ανάγκες και το βαλάντιο του επίδοξου αγοραστή.

Το SEAT Tarraco προάγει την άνεση και την ήσυχη μεταφορά των επιβατών του κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Η ανάρτηση του είναι τόσο σφικτή όσο πρέπει και παράλληλα καταφέρνει να μεταφέρει στο τιμόνι πάρα πολύ καλή πληροφόρηση. Επειδή είχαμε το χρονικό περιθώριο να ταξιδέψουμε και αρκετή ώρα σε ανοικτό δρόμο, κάτι που φανταζόμαστε θα κάνουν συχνά όλοι οι ιδιοκτήτες του Tarraco, εντυπωσιαστήκαμε με το πόσο ευθύβολο αλλά και σταθερό παραμένει, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες. Εντός πόλης τώρα, ο όγκος του είναι ένα θέμα, το οποίο όμως ξεπερνιέται από τη μία με το αρκετά κοφτερό τιμόνι και από την άλλη με αρκετή υποβοήθηση όπως η κάμερα οπισθοπορείας, οι αισθητήρες και το AutoHold. Τέλος, εάν θελήσετε να το πιέσετε λίγο παραπάνω, δεν θα σας το αρνηθεί στιγμή, εφόσον επιλέξετε και την επιλογή σπορ στο κιβώτιο, ενώ οι δυνατότητες της 4κίνησης, ξεκλειδώνει πιο πολλά μονοπάτια απ΄ότι περιμέναμε.

Κυβισμός (κ.εκ.)1.498 (4×2)1.984 (4×4)1.968 (D) (4×2)1.968 (D) (4×4)1.968 (D) (4×4)
Ισχύς (PS)150190150150190
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)201211202198210
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)9,78,09,89,88,0
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)5,97,34,95,35,6
Αριθμός θυρών55555
Αριθμός θέσεων5 (7)5 (7)5 (7)5 (7)5 (7)
Τιμή σε ευρώ31.50042.50031.75037.50043.500
Τιμή σε δραχμές10.733.62514.481.87510.818.812 12.778.12514.822.625

Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/results/seat/tarraco/34836
Προσωπικό σχόλιο: Μάλλον δεν αξίζει η δικίνητη έκδοση με τόσο βάρος και όγκο.

Πηγή: https://www.autoagora.gr/news/data/nea-montela/Seat-Tarraco-2-0-TSI-4X4-DSG_184416.asp & https://www.autoagora.gr/news/data/nea-montela/Dokimazoyme-to-neo-SEAT-Tarraco-2-0-TDI-4X4-150-PS_191667.asp