Εκκεντρικό SUV που οχυρώνεται πίσω από την παράδοση της Range Rover και μιλά με το αισθητικό κριτήριο στο αγοραστικό κοινό. Το Evoque είναι σίγουρα ένα μοντέλο που κουβαλά την τεχνολογία της Land Rover, φτιάχνοντας παράλληλα ένα μοντέρνο image σε αυτόν που το οδηγεί. Σε άλλο επίπεδο από πλευράς εμφάνισης, το αμάξωμα τον σχεδόν 4,4 μέτρων μετρά κεφάλια που το παρακολουθούν στο πέρασμα του. Η έκδοση Coupe μοιάζει πιο εκκεντρική, με την 5θυρη εκδοχή να τραβά σε πιο πατημένα μονοπάτια. Στο εσωτερικό η λογική Land Rover κυριαρχεί, ο εξοπλισμός είναι σύμφωνος με τα πλαίσια της εποχής και χωροταξικά δεν αφήνει παράπονα. Αν και οι διαστάσεις του 5θυρου μοντέλου, όσον αφορά το μήκος και το πλάτος παραμένουν ίδιες, η οροφή διαθέτει λιγότερη κεκλιμένη σχεδίαση στο πίσω μέρος. Αποτέλεσμα είναι, ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 30 mm, ενώ ο χώρος για του ώμους τους να είναι μεγαλύτερος κατά 50 mm, σύμφωνα με την Land Rover.
O diesel κινητήρας 2.2 λίτρων, που θα εξοπλίζει το Evoque, διαθέτει τεχνολογία common rail και θα διατίθεται στην ελληνική αγορά σε δικίνητη έκδοση, με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο και 150 ίππους. Επιπλέον, αυτοί που ψάχνουν την τετρακίνητη λογικό, υπάρχει ο φρέσκος turbo βενζίνης των 2.0 λίτρων με απόδοση που φτάνει τους 240 ίππους. Ο τελευταίος συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και τετρακίνηση. Η λειτουργία μεταβολής των οδικών χαρακτηριστικών, μέσω του προαιρετικού συστήματος Adaptive Dynamics και της ρυθμιζόμενης ανάρτησης Magnetic Ride, ενισχύουν την παρουσία του στο δρόμο. Βέβαια σημαντική σε κάθε περίπτωση είναι η συμβολή της τετρακίνησης με το Terrain Response που προσαρμόζει την λειτουργία του συμπλέκτη Haldex, ανάλογα με τις απαιτήσεις του εδάφους.
Πανταχού παρών το νέο Evoque μπορεί ανάλογα με την έκδοση να παίξει το ρόλο ενός αστικού lifestyle μοντέλου ή αυτόν ενός γνήσιου SUV. Ξεχωρίζει για την ποιότητα κύλισης τους και τον τρόπο που προσαρμόζετε σε διαφορετικής ποιότητας οδοστρώματα. Οι τετρακίνητες εκδόσεις είναι πιο οχυρωμένες σε κάθε περίπτωση, με τα ηλεκτρονικά συστήματα να λειτουργούν χωρίς παρενέργειες. Οι εκδόσεις diesel προσφέρουν οικονομία και ροπάτη λειτουργία, αλλά τις πραγματικές επιδόσεις θα τις βρεις στον πανίσχυρο κινητήρα 2,0 λίτρων turbo. Φρέσκο και διαφορετικό το Evoque αναβαθμίζει το προφίλ της Land Rover και αποτελεί έναν καθόλα εξελιγμένο απόγονο των κλασσικών SUV. Οι εκδόσεις diesel μοιάζουν να ταιριάζουν πιο πολύ με το χαρακτήρα του μοντέλου.
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.999 (4×4) | 1.999 (D) (4×2) | 1.999 (D) (4×4) | 1.999 (D) (4×4) |
Ισχύς (PS) | 240 | 150 | 150 | 180 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 217 | 182 | 182 | 200 |
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα) | 7,6 | 11,2 | 10,2 | 10,0 |
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ) | 7,8 | 4,3 | 4,8 | 4,8 |
Αριθμός θυρών | 5 | 5 | 5 | 5 |
Αριθμός θέσεων | 5 | 5 | 5 | 5 |
Τιμή σε ευρώ | 59.000 | 44.600 | 47.700 | 51.300 |
Τιμή σε δραχμές | 20.104.250 | 15.197.450 | 16.253.775 | 17.480.475 |
Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/results/land-rover/range-rover-evoque/10980
Προσωπικό σχόλιο: Μικρό αλλά πολυτελές.
Πηγή: https://www.gocar.gr/cars/LAND_ROVER/RANGE_ROVER_EVOQUE_5D/2011/