Renault – Captur I

Γράφει σβήνει και ξανά το αντίστροφο η γαλλική εταιρεία στη συνταγή του Captur, ανακατεύοντας υλικά μέχρις ότου… δέσει εντελώς το γλυκό. Αυτήν τη φορά ο συνδυασμός δείχνει ιδανικός, με τη συνεισφορά του κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων και 120 ίππων που γνωρίσαμε πρωτίστως στο Clio. Εμφανισιακά το συμπαθητικό σύνολο, που είχε ήδη κερδίσει τη θετική γνώμη ενός πολυάριθμου κοινού, έχει υποστεί πρόσφατα την -καθιερωμένη, αν και όχι πάντα απαραίτητη- ανανέωση του μέσου του κύκλου ζωής.

Το Captur επενδύει στην αίσθηση ποιότητας, προκειμένου να κερδίσει πόντους απέναντι στον ανταγωνισμό. Σε ό,τι έχει να κάνει με τους χώρους επιβατών, ικανοποιεί χωρίς να ξεχωρίζει κι εκεί ξαναθυμάσαι ότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που ανήκει στη μικρότερη κατηγορία των οχημάτων «ελεύθερου χρόνου», που φυσικά δεν προσφέρουν τους χώρους των μικρομεσαίων SUV. Πάντως στο εσωτερικό του νιώθεις άνετα και δεν θα αρνηθείς να συμμετάσχεις σε ένα πολύωρο ταξίδι. Τα άνετα καθίσματα, οι ικανοποιητικοί χώροι επιβατών, τα μαλακά υλικά εμπρός, το φινίρισμα, η άνεση και η πρακτικότητα, αποτελούν το σωστό συνδυασμό στην καμπίνα του, ενώ τα 377 λίτρα για τον χώρο αποσκευών με το ρυθμιζόμενο πίσω κάθισμα τραβηγμένο τέρμα πίσω, είναι μία καλή χωρητικότητα για ν’ ανταποκριθεί το αυτοκίνητο στο ρόλο του (με το κάθισμα τραβηγμένο εμπρός σκαρφαλώνει στα 455 λίτρα, που είναι μέγεθος επιπέδου οικογενειακού σεντάν).

Η ανάρτηση αποτρέπει την απότομη μεταφορά φορτίου, οπότε δεν έχεις παρά να συνηθίσεις την αίσθηση του τιμονιού και να ορμήσεις στις στροφές. Δεν χωράει αμφιβολία πως έχεις τη δυνατότητα να εμπιστευθείς το πλαίσιο και να οδηγήσεις σβέλτα και με ασφάλεια, όσο και αν πίστευες το αντίθετο στην αρχή λόγω της έμφασης στην άνεση, η οποία παραμένει κι εδώ πρώτο ζητούμενο. Με το συγκεκριμένο σύνολο βενζίνης πάντως, σημειώστε πως στην εξίσωση προστίθεται δυναμικά και ο όρος «ευχαρίστηση», δικαιώνοντας εν τέλει τον… ρόμβο. Σε κάθε περίπτωση πάντως η κύλιση παραμένει ένα από τα πρωταρχικά ατού του Captur, στοιχείο που επιβεβαιώνεται από τον γοητευτικό τρόπο που περνά πάνω από τις ανωμαλίες και αυτό εδώ το Renault.

Άνεση
Πρακτικότητα
Ποιότητα
Κύλιση
Κινητήρας
Εξοπλισμός

Αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με το ντίζελ
«Τσιμπημένη» τιμή

Κυβισμός (κ.εκ.)8981.1971.3331.3331.461 (D)1.461 (D)
Ισχύς (PS)9012013015090110
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)171192200216171182
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)13,310,610,28,213,811,4
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)5,15,55,65,43,63,7
Αριθμός θυρών555555
Αριθμός θέσεων5 55555
Τιμή σε ευρώ14.78018.89015.98018.58016.300 19.670
Τιμή σε δραχμές5.036.2856.436.7675.445.1856.331.1355.554.2256.702.552

Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/results/renault/captur/8888
Προσωπικό σχόλιο: Ακριβό για 4×2 αυτοκίνητο.

Πηγή: https://auto-internet.gr/?auto7/3944/%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CF%82/%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AE