Mitsubishi – L200 IV

Μπορεί η παρουσίαση των νέων Nissan Navara και Toyota Hilux να προηγήθηκε χρονικά, ωστόσο η Mitsubishi πραγματοποίησε τελικά την κίνηση «ματ» στην κατηγορία των pick-up, με τη νέα γενιά του L200, που δείχνει ικανή να «κλειδώσει» την πρωτιά στις πωλήσεις, στην ευρωπαϊκή αγορά. Σύμφωνα με τους υπευθύνους της εταιρείας, πρόκειται για «ένα μοντέρνο pick-up» –απόλυτα στιβαρό και χρηστικό- που, παράλληλα, ικανοποιεί και τις απαιτήσεις των πελατών σε δυναμική συμπεριφορά, ασφάλεια (ενεργητική και παθητική) και πληρέστατο εξοπλισμό, που παραπέμπει στα μοντέλα της κατηγορίας των SUV.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι ιδιαίτερα δυναμικός και κομψός, ενώ στοιχεία, όπως το επανασχεδιασμένο τιμόνι, η κεντρική κονσόλα, το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων, κερδίζουν τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή. Η ανάρτηση απορροφά περισσότερο από ικανοποιητικά της ανωμαλίες, ενώ στην άσφαλτο οι επιβάτες δεν θα στερηθούν άνεσης.

Aδιαμφισβήτητες είναι οι εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου. Tο εξαιρετικό σύστημα τετρακίνησης «Super Select», που χρησιμοποιείται και στο Mitsubishi Pajero, προσφέρει τη μέγιστη δυνατή χείρα βοηθείας στον οδηγό, χάρη στο σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεών του, ενώ με το πάτημα ενός διακόπτη στο ταμπλό ενεργοποιείται το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα εμπλοκής του πίσω διαφορικού. Κάτω από το καπό του νέου L200 βρίσκεται ένα καινούριο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο πετρελαίου DOHC 2,5 λίτρων με common-rail, που αποδίδει ισχύ 136 ίππων.

Κυβισμός (κ.εκ.)2.477 (D)2.477 (D)
Ισχύς (PS)136178
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)167179
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ/ώρα)14,612,1
Μέση κατανάλωση (λιτ./100χλμ)8,78,1
Αριθμός θυρών2 (4)2 (4)
Αριθμός θέσεων44
Τιμή σε ευρώ23.200 (25.500)
Τιμή σε δραχμές7.905.400 (8.689.125)

Euro NCAP: https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/en/results/mitsubishi/l200/15767
Προσωπικό σχόλιο: Ο “ρατσισμός” του πετρελαίου το κρατάει χαμηλά σε πωλήσεις.

Πηγή: http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=45643&category_id=72